~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Isnin, 2 Januari 2012

Dulu Lain Sekarang Lain

Assalamualaikum




Panassss.. Ramai sungguh yang update entri pasal seorang bekas pelajar pintar yang mendapat keputusan cemerlang Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 17A pada tahun 2004 dahulu.. Ingat tak? Tak tau? Tak apa rajin rajin la google mesti tau punya.. Hurmmm.. Kalau betul la segala gambar yang tersebar tu adalah dia.. Nauzubillah.. Kesian dekat mak bapa dia kalau tahu pasal ni..

Lepas sorang sorang.. Sebelum ni pasal pelajar tajaan Petronas yang berkahwin secara songsang antara lelaki dengan lelaki tu.. Sekarang si minah ni pula.. Rosakkkk.. Rosakkkk.. Dah diberi peluang belajar dekat sana.. Jadi haru biru macam tu pula.. Haishhhh.. Tak tau la nak kata apa.. Kejutan budaya? Pengaruh rakan sebaya? Tiada didikan agama? Hurmmmm.. Entah la..

Harap harap dibuka pintu hati diorang ni untuk berubah.. Sedih la kan.. Sepatutnya golongan cerdik pandai macam diorang la nak jadi "icon" kepada masyarakat terutama anak anak muda.. Tapi? Bila dah jadi macam ni? Apa pun tak bolehhhhhh!


BL: Teringat pula kisah si budak genius Matematik yang belajar dekat Harvard tu.. Sekarang jadi apa? Harap harap si minah ni tak ikut jejak langkah macam tu la..

4 ulasan:

H Y D E berkata...

safiyyah?

udin berkata...

amalina che bakri bro.. ramai yg dah sebar gambar seksi dia..

Cik Pulau berkata...

kalau benda yang mengaibkan tu..cepat je tersebar kan.
hurmm..
doalah agar kita tidak tergolong dalam golongan yang dimukai Allah..^^,

udin berkata...

@cik pulau

tu la kan.. berita pagi ni mak dia nafi gambar2 yg tersebar tu anak dia.. harap2 mcm tu la.. hurmmm..

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)