~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Isnin, 31 Disember 2012

Selamat Menyambut Tahun Baru 2013 Masihi


Assalamualaikum


Fuhhh! Tak sangka hari ni hari terakhir tahun 2012 masihi. Siyes memang masa berlalu pergi dengan pantas.Memang tak terkejar woi. Hahaha. Masih banyak yang aku rancang pada awal tahun ni belum tercapai lagi. Takpa aku akan pastikan akan tercapai juga segala perancangan tu semua. Biasa lah kita sekadar mampu merancang kan? Tapi perancangan DIA lagi baik betul tak? Hahaha.

Sepanjang tahun yang telah berlalu ni takda banyak sangat kisah menarik yang aku nak kongsi dengan korang. Kebanyakkan masa aku sepanjang tahun ni dilebihkan di tempat kerja. Blog Budak Logam ni pon aku jarang singgah sangat sekarang. Siyes rindu juga la nak aktif macam dulu balik. Tapi masa saja tak mengizinkan. Hurm.

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)