~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Ahad, 15 Januari 2012

Dunia Baru Aku

Assalamualaikum 

Fuhhh! Hari ni genap seminggu lebih aku dekat tempat kerja baru.. Baru aku tau macam mana rasanya kerja makan gaji.. Terikat dengan masa.. Masa join takaful dulu rilek je.. Ikut suka hati aku saja nak kerja atau tak.. Tu pun tak aktif sangat.. Tapi sekarang dah tak boleh macam dulu dah.. Penat tu boleh tahan juga la.. Tapi tak apa saja nak cari pengalaman kerja makan gaji macam mana.. Mengapa aku beralih kerja makan gaji pula? Selalunya dari makan gaji ke kerja sendiri.. Tapi aku terbalik pula.. Saja nak cari 'feel' baru.. Lagi pun tak la jauh mana pun tempat kerja aku dengan rumah.. Boleh la nak tambah pendapatan sikit.. Duit minyak pun boleh jimat.. 

Isnin, 2 Januari 2012

Dulu Lain Sekarang Lain

Assalamualaikum


~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)