~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Sabtu, 4 Ogos 2012

Aku Mara Setapak Lagi Ke Hadapan


Assalamualaikum


Fuhhh.. Macam tak percaya aku dah melangkah ke angka 2#.. Tinggal lagi berapa angka saja lagi aku boleh join geng geng angka 30 pula.. Isk isk isk.. Dah tua aku ni rupanya.. Hahaha.. Ada siapa siapa lagi yang lahir pada 4 Ogos juga.. Kalau ada aku ucapkan selamat melangkah ke angka seterusnya lah ye.. Umur hanya sekadar angka kan? Tapi diri kena ubah lah ye.. Jangan umur meningkat diri masih macam tu juga kan? Hahaha..

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)