~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Selasa, 1 Januari 2013

Suasana Perang Awal Pagi 1 Januari 2013 Masihi.


Assalamualaikum


Grrrr. Macam duduk dekat medan perang la pula rasanya. Nak layan movie pon tak senang aih! Tepat saja pukul 12 pagi tadi bersamaan  1 Januari 2013 masihi bermula la adengan peperangan antara daerah kampung aku, kampung sebelah dan kampung seberang. Punya la depa dok celen mercun sapa bunyi paling power. Haish!

Memang tak sah kalau tak dengaq bunyi benda alah tu. Tak kira la tahun baru kah, tahun baru cina kah, raya puasa kah, malahan deepavali sekali pon adengan perang perang ni dah macam satu trend. Kalau tak bunyi tu memang suatu yang pelik lah. Mesti ada something wrong somewhere. Tapi takpa aku suka suasana tu semua. Baru Nampak macam meriah sikit. Hahaha.

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)