~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Sabtu, 31 Ogos 2013

Apakah erti MERDEKA pada diri kita?

Assalamualaikum

Sekadar entri ringkas jer kali ni. Sekadar nak berkongsi pandangan aku tentang isu video "Lelaki Mengamuk Rampas Bendera Sang Saka Malaya" yang telah tersebar di laman Youtube, FacebookTwitter dan juga media sosial yang lain. Apa pendapat korang atas tindakan berani lelaki tersebut? Adakah korang setuju dengan tindakan lelaki tersebut? Atau sebaliknya?


Rabu, 7 Ogos 2013

Sehari Sebelum Aidilfitri 1434 Hijrah/2013 Masihi

Assalamualaikum

Sekadar entri ringkas lagi dari aku kali ni. Insha Allah kemungkinan besar esok kita bakal menyambut Aidilfitri 1434 Hijrah bersamaan 2013 Masihi. Dengan ini aku dikenali sebagai Udin ingin memohon kemaafan dari korang pembaca blog Budak Logam ni serta rakan blogger yang mengenali sekiranya ada terkasar bahasa, terlanjur kata, menguris perasaan korang dalam entri entri aku sebelum ni. Kira kita kosong kosong balik lah ye. Hehehe. ;)



Selasa, 6 Ogos 2013

Roh Yang Kembali Di Bulan Ramadhan?

Assalamualaikum

Entri kali ni sekadar nak berkongsi satu artikel tentang Roh yang kembali di bulan Ramadhan. Tahukah korang bahawa apabila tiba bulan Ramadhan semua roh berkumpul di Luh Mahfuz memohon kepada Allah S.W.T. untuk kembali ke bumi?


Isnin, 5 Ogos 2013

Mampukah Aku?

Assalamualaikum

Sekadar entri ringkas je kali ni. Fuh! Bermula kelmarin angka usia aku mara lagi setapak ke hadapan. Wow! Kalau la aku dah kawen sekarang ni mesti paling koman dah ada anak sorang apa? Poyo je kan! Hahaha.




Khamis, 1 Ogos 2013

Semangat Yang Hilang!

Assalamualaikum

Pejam celik pejam celik Insha Allah tinggal lagi seminggu saja lagi Ramadhan akan meninggalkan kita kan? Bagaimanakah perasaan korang? Rasa teruja Syawal bakal menjelma? Atau rasa sedih Ramadhan bakal meninggalkan kita? Hurm.


~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)