~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Isnin, 5 Ogos 2013

Mampukah Aku?

Assalamualaikum

Sekadar entri ringkas je kali ni. Fuh! Bermula kelmarin angka usia aku mara lagi setapak ke hadapan. Wow! Kalau la aku dah kawen sekarang ni mesti paling koman dah ada anak sorang apa? Poyo je kan! Hahaha.






Lepas ni tinggal lagi dua tapak saja lagi. Tu pun kira paling lewat la bagi aku. Macam mana pon sebelum masuk usia 30 tahun aku mesti cari jalan untuk tamatkan zaman bujang.  Mampukah aku? Hurm.

Apakah perancangan aku? Sekarang aku tak nak serabut kepala fikir macam macam sangat. Nak fokus dalam bidang yang aku usahakan sekarang ni je. Benda apa tu? Nak tahu klik sini.

Paling cikai dalam tahun pertama ni dapat jadi “Agency Supervisor” pun jadi la. Pastu pelan pelan kayuh. Orang lain boleh Berjaya takkan aku tak boleh kan?

Maceh la noh kepada korang yang wish birthday aku tu. Pasni aku kena kurang layan gambaq “Anime” dengan “Tokusatsu kot”? Terasa macam “Otaku” tegar pula sampai sekarang aku masih muat turun gambaq gambaq siri Jepun tu semua. Hahaha. 


Okay la sampai sini jelah kot celoteh aku kali ni. Macam mana persiapan korang untuk sambut Aidilfitri yang bakal tiba nanti? Tinggal lagi berapa hari saja lagi Ramadhan nak tinggal kan kita kan? Rasa sedih la pula. Entah tahun depan nyawa masih panjang atau tak untuk bertemu Ramadhan 1435 Hijrah pula kan? Sekian, wassalam.

BL: Semakin ramai yang aku kenali telah kembali. Aidilfitri tahun ni mesti tak rancak dah macam tahun tahun sebelum ni. Hurm.

Tiada ulasan:

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)