~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Jumaat, 31 Disember 2010

SELAMAT TINGGAL 2010

Assalamualaikum..






hurm.. tinggal beberapa jam saja lagi tahun 2010 akan meninggalkan kita.. kejap ja kan dah habis setahun.. banyak peristiwa yg telah berlaku di dlm hidup aku sepanjang tahun ni.. ada yg manis dan juga sebaliknya.. walau apa pon segala kenangan yg telah berlalu itu akan menjadi sejarah dlm hidup aku sepanjang tahun 2010 ini.. huhu..


aku x nk cite pasal azam baru utk tahun 2011 ni.. sbb azam tahun ni pon lom tercapai g.. haha.. nak taw apa azam aku tahun ni..


:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V


R A H S I A




sori la yer.. mana leh bg taw.. segan la aku.. hahaha.. jgn marah noh.. kita kena ceria nk masuk tahun baru dh ni kn.. hahaha :D (mcm la korang nak amik taw sgt kn...perasan btoi aku ni.. hurm) dgn ini aku ingin mengucapkan selamat tahun baru kpd korang semua :D

nasihat aku sempena tahun baru ni kurang2 kan lah aktiviti yg kureng berfaedah.. lebih2 kan perkara2 yg mendatangkan keuntungan kpd kita semua.. InsyaALLAH tahun baru 2011 ini akan menjadi tahun cemerlang, gemilang dan terbilang utk kita semua.. hehehe.. :D




Photobucket

15 ulasan:

misyamissyou berkata...

ceh..hahah!

lavender harum wangi berkata...

ngeong2~ hepi new year~!!!! semoga lebih success~!! :D

Nur Ezzat berkata...

selamat tahun baruu~!!!

khaiyisah husna berkata...

epy new year!~

azhar berkata...

selamat tahun baru untuk kamu

-hanyaaku- berkata...

olaa.. selmat tahun baru! semoga lebih ceria.. hehee

NICK IRFAN berkata...

huh! rahsia plak? ape2pun smoga tercapai azam tu

~~su manje~~~ berkata...

happy new year...salam kenal dari su manje

udin berkata...

@misyamissyou:

apa yg ceh? haha :D

udin berkata...

@lavender harum wangi:

slmt tahun baru gak.. huhu

udin berkata...

@Nur Ezzat:

slmt tahun baru :)

udin berkata...

@khaiyisah husna:

same to u..slmt tahun baru :)

udin berkata...

@azhar:

slmt tahun gak..haha :D

udin berkata...

@-hanyaaku-:

ceria2 selalu.. :) slmt tahun baru jugak

udin berkata...

@NICK IRFAN:

hehe.. thanks bro :D

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)