~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Jumaat, 31 Disember 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN

Assalamualaikum..




huhuhu.. terharu2..
kali ni aku di tag che ardini lagi utk join "SEGMEN JOM BERKENALAN"..
kalau sapa2 nak join mai baca syarat2 kat bwh ni..









~> buat satu entry bertajuk "SEGMEN JOM BERKENALAN"


~> paste banner jom berkenalan dlm entry anda (letak kat sidebar pon xpa) linkan ke entry ni


~> jawab 7 soalan berikut :-






i. apakah status anda?


haha.. status gua? hurm.. bujang g.. :D


ii. ceritakan tentang diri anda (cth: asal....keja apa....mengaji kat mana....bil ank....cita2....dan.....ikut suka hati korang nk tambah apa g..) :D


hurm.. pasai diri gua.. ank jati penang.. wat masa ni keja part time jd agen takaful ja.. dulu mengaji kat kampus hutan sintok....korang teka sendiri la kampus apa....malas nk tulis..... bil ank? haha.. aku bujang g.... cita2? aku lebih suka guna istilah impian.. smoga menjadi insan yg berjaya di dunia dan akhirat.....INSYAALLAH.... itu ja kot.. haha :D


iii. ceritakan tentang blog anda(promosi la sikit)..


blog gua.. apa yg ada dlm blog gua.. itulah dia.. xda menarik mana pon.. sekadar utk meluangkan masa lapang.. haha :D


iv. apa pandangan anda tentang dunia blog?


bagi gua dunia blog ini unik.. kat sini kita boleh berkongsi pandangan antara satu sama lain.. disamping dpt menambah kenalan baru.. sejak berjinak2 dlm dunia blog ni mcm ragam manusia yg gua jumpa.. sempoi gua ckp lu.. haha :D


v. nasihat anda kpd rakan2 yg baru nk wat blog..


gua ucapkan selamat dtg kpd semua blogger2 baru.. gua pon masih baru g.. jemput mai singgah blog gua k.. haha :D


vi. nyatakan keunikan yg terdapat dlm blog anda..


unik ka blog gua ni? maybe la kot.. gua suka kongsi isu2 berkaitan kehidupan di sekeliling kita.. itu ja.. :D


vii. sampai bilakah anda akn menulis blog dan impian anda dlm dunia blog?


gua menulis blog ni pon ikut mood gak.. so xda limit la kn.. kalau bleh gua harap sgt apa2 yg ada dlm blog gua dapat memberi manfaat utk korang semua.. kalau ada salah silap gua mintak maap banyak2 k.. haha :D






~> tagged 4 orang rakan blogger anda (jangan lupa ingatkan diorang k!)..




~> linkkan entry anda ke ke ruangan komen blog ni "loqkimagri"


~> tarikh tutup sampai 3 januari 2011..




mai semua jom pakat ramai2 berkenalan antara satu sama lain.. haha :D

3 ulasan:

:Cikgu Akim: berkata...

suka bc sumer jwapn..smoga berjaya capai cita2 yg tersemat dhati sempna mlngkh thun baru!

klu rjin sudilah mlwat rakan2 yg join segmen ni dblog saya untuk tambah kenalan~

salam perkenalan dri saya bkl guru SP n Biology~

unik nama blog!

http://www.iphoneroom.net berkata...

nice post

udin berkata...

@:Cikgu Akim:

salam perkenalan dr sy.. :D

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)