~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Khamis, 30 Disember 2010

ditag oleh en yuddin

Assalamualaikum..




huhu.. terharu2.. 
chek2 kotak jerit ada gak insan yg bagi award plak..
makaseh byk la yer en.yudin.. :D 
wat susah2 jer..
da org bg amik ja la kn.. hehe..






mcm besa lh kalau ditag mesti kena jwb soalan cepu mas kn.. haha




1st sejak bila mula berblogging?


aisey? bila eh aku start? xingat la.. 
tapi dlm tahun ni gak.. bulan 8 kot.. huhu




2nd mengapa berblogging?


awat aku berblogging yer.. hurm? 
maybe sebab pertama aku nak luah kn apa yg patot kat blog sini + leh kongsi apa yg patot dgn korang + leh tambah kenalan baru..
asyik main fb jer bosan gak wei.. haha




3rd selalu wat n3 mengenai apa?


ikut mood gak la.. 
kadang2 aku suka cite pasal diri aku.. 
maybe da gak la isu yg berkaitan dgn kehidupan yg aku rase nk kongsi dgn korang kn..




4th suka blogwalking tak? sebab?


ikut mood gak.. 
kalau aku da masa lapang aku akn singgah blog kekawan + kasi komen sket apa yg patot.. haha




5th apa pendapat mengenai pemberi award?


mcm sempoi ja mamat ni.. haha :D




bagi kat 10 blogger


hurm.. nk bg kat sapa eh? 
mari kita lihat sapa yg bertuah.. 
tunggu aku blogwalking yer.. :) :D

4 ulasan:

cg_mila berkata...

tengs.nt mila jwb.hehe;)

Iznie berkata...

haha..thnks tag...nnti aku jawab yer... :D

udin berkata...

@cg_mila

same2 :)

udin berkata...

@Iznie

wokey :D

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)