~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Khamis, 31 Mac 2011

Belasah Isteri Mengidam Buah Kelur

Assalamualaikum


alahai.. gara gara sering minta makanan pelik dan sukar diperoleh, seorang wanita hamil cedera dibelasah suaminya.. dalam kejadian malam kelmarin, suami mangsa dikatakan berang selepas wanita itu mendakwa mengidam dan mendesaknya mencari buah kelur atau munggai, serta lempuk durian..





KUALA LUMPUR: Seorang wanita yang hamil empat bulan cedera di kepala dan badan apabila dipukul suaminya selepas dia mengidam buah kelur atau munggai serta lempuk durian dan meminta suaminya mendapatkan dua jenis makanan itu.

Dalam kejadian kira-kira jam 11 malam kelmarin di sebuah rumah di Bandar Baru Sentul, di sini, wanita terbabit yang berusia 28 tahun dipercayai ditumbuk dan ditendang suaminya yang berusia 30-an.
Sumber berkata, ketika kejadian si suami baru pulang dari kerja sebelum mangsa memintanya keluar dan membeli makanan berkenaan kerana dia mengidamkannya serta memberitahu tidak dapat tidur jika tidak memakannya.

“Lelaki terbabit yang berkemungkinan tertekan dengan tugas di tempat kerja dan belum sempat berehat tiba-tiba berang sebelum memarahi isterinya itu.

“Tindakan lelaki terbabit menyebabkan berlaku pertengkaran selama lebih 20 minit sebelum si suami gagal mengawal kemarahan dan menendang serta menumbuk isterinya.

“Walaupun isterinya itu berulang kali merayu dikasihani dan mengatakan bimbang kandungannya itu terjejas, ia langsung tidak dipedulikan.

“Selepas melepaskan geramnya, lelaki terbabit keluar dari rumah dengan meninggalkan isterinya sendirian,” katanya.

Difahamkan, mangsa mula meminta pelbagai makanan dan buah-buahan yang sukar diperoleh di ibu kota kepada suaminya itu kerana mengidam selepas doktor mengesahkan dia mengandung sejak dua minggu lalu.

Sebelum kejadian kelmarin, lelaki terbabit cuba memenuhi setiap permintaan isterinya, namun hilang pertimbangan selepas tidak tahan sikap isterinya yang sering meminta makanan yang pelik dan sukar didapati.

Sumber itu berkata, mangsa yang cedera menghubungi rakannya sebelum dibawa ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) di sini, untuk pemeriksaan.

Bagaimanapun, mangsa hanya dirawat sebagai pesakit luar dan tidak menjejaskan bayi dalam kandungannya.

Selepas berbincang dengan ahli keluarga, mangsa yang bimbang perkara sama berulang tampil membuat laporan di balai polis menuntut tindakan diambil terhadap suaminya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian terbabit dan memberitahu siasatan lanjut dilakukan.



sumber: myMetro

12 ulasan:

nurkass berkata...

subhanallah..
padahnya tiada kesabaran dalam kehidupan..

нαηιмQαtяυηηα∂α berkata...

Kejamnya!! *marah*

momochan berkata...

haiyoooo trus terang jela susah nk cari...kalau syg bini xde la smpai nk pukul2..anak dlm kndungan tu pn anak dia gak.
tarak akai ka apa?
huhu

mayra aish♥ berkata...

bahaya nya dapat suami panas baran nie.

Miecyber berkata...

Kes haru nie...

Proton Pesona terbakar

udin berkata...

@nurkass

huhu~ tu la pasal.. padahal bila fikir balik boleh settle cara elok kan.. tapi tu la bila baran menguasai diri.. macam2 boleh jadi.. nasib baik si isteri tak meninggal.. hurm..

udin berkata...

@нαηιмQαtяυηηα∂α

mmg tak patut wat mcm ni.. bila bertindak mengikut perasaan.. mcm ni la jadinya..

udin berkata...

@momochan

betoi2.. menda boleh settle cara elok kan.. tapi.. tula.. bila baran menguasai diri.. mcm ni la jadinya.. hurm..

udin berkata...

@mayra aish♥

huhu~ :(

udin berkata...

@Miecyber

tu la pasal.. haru betoi.. padahal menda boleh settle cara elok apa..

Tanpa Nama berkata...

siapa suruh kahwin bini bodoh, tak henti-henti mintak ini mintak itu. cerai sajalah - dungu punya bini

s1t1 2uL41k4 berkata...

Astagfirullah.. terkejut mak baca berita ni nyah..!

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)