Ahad, 13 Mac 2011

The Chaperone

Assalamualaikum






haa.. korang dah layan belum filem The Chaperone.. merupakan sebuah filem 2011 yang diterbitkan oleh WWE Studios dan dibintangi oleh pengusti World Wrestling Entertainment (WWE) yang tidak asing lagi iaitu Triple H (Paul Levesque).. filem ni telah ditayangkan pada 18 Februari lepas.. kepada peminat gusti jangan terlepas pandang untuk menonton filem ni.. 

plot filem ni mengisahkan tentang seorang lelaki yang dikenali sebagai Ray Bradstone merupakan pemandu terbaik dalam perniagaan, tetapi dia membuat keputusan untuk bergerak kehadapan dan menjadi bapa yang terbaik kepada anak perempuanya Sally, serta demi untuk menebus kesalahan dengan bekas isterinya, Lynne.. Ray berjuang untuk mencari pekerjaan jujur​​, namun bekas rakan rompakan bank dia yang dipimpin oleh Phillip Larue, telah menawarkan Ray satu pekerjaan terkini.. Ray bersetuju pada awalnya, namun berubah fikiran pada detik terakhir dengan meninggalkan kru tanpa pemandu.. 

Ray memutuskan untuk berkhidmat sebagai pemandu untuk trip pelancongan sekolah Sally.. ketika rompakan dalam keadaan kacau bilau, Larue menyalahkan Ray dan mengejar bas sekolah tersebut di sepanjang jalan ke Muzium Sejarah Alam di New Orleans.. Ray bukan sahaja harus berhadapan dengan Larue, malah perlu juga memainkan peranan untuk mengawal sekumpulan kelas Sally akibat mencetuskan situasi trip perjalan sekolah yang paling bahaya..


sumber: wikipedia


p/s: boleh tahan jugak Triple H berlakon.. kelakar beb! haha! ;D

2 ulasan:

niesz berkata...

niesz x pernah tgk lagi cite ni, nmpk nye kena cri CD la..ehe..

Udin berkata...

@niesz

hehe.. best cite ni.. kelakar tgok watak HHH tu.. ;D

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)