Selasa, 15 Mac 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

Assalamualaikum






wah.. semakin ramai dah join segmen ni.. macam best jugak ni.. so nak join sekaki juga la.. time ni la nak berkenalan dengan blogger blogger dari negeri lain kan.. hehe.. ;D


Sila ceritakan latar belakang anda ..

kalau nak diikutkan dari segi keturunan.. family aku semua dari utagha.. ayah aku orang kedah.. mak aku pula orang penang.. kira aku ni tengah tengah la.. antara penang dengan kedah.. tapi sampai sekarang masih lagi menetap di penang.. aku bangga jadi orang penang..


Profesion anda sekarang ?

aku sekarang ni keja besa besa ja.. kena cari orang.. pujuk orang.. promote sana sini.. niat dihati untuk tolong sapa sapa ja yang perlukan perkhidmatan aku ni.. ;D


Blog favourite anda .. kenapa ?

blog feveret? hurm.. banyak jugak la.. aku suka blog yang cara penulisannya santai ja.. ada komedi sikit.. info sikit.. antara yang jadi pilihan tuan punya segmen ni la.. sapa lagi kalau bukan Encik BA kita.. haha..


Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ?


hurm.. aku tak kisah sangat nak singgah blog sapa sapa pon.. cuma kalau boleh tak nak la blog tu berat sangat.. penat wei kena tunggu loading berminit minit.. tapi aku still refresh jugak.. huhu.. kalau bab blog yang ada widget muzik tu aku tak kisah sangat.. sebab masa aku mula mula buat blog dulu.. suka juga la letak widget muzik ni.. tapi sekarang dah buang sebab nak kasi ringgan sikit blog..


Impian anda terhadap blog anda ..


hurm.. aku pon tak pasti nak berblog sampai bila.. tapi selagi aku masih berblog aku berharap supaya blog aku ni dikenali macam blogger blogger lain.. mungkin aku perlu perbaiki lagi cara penulisan dan idea idea dalam blog.. sebab aku rasa blog aku ni macam merepek semacam ja kot.. main sumbat ja apa yang nak ditulis.. mungkin dimasa akan datang nak buka blog pasal bisnes pula ka.. tengok la kalau mood berblogging masih ada.. huhu..


hurm.. dah habis ka soalan.. haha.. minat nak join segmen ni? sini.. tarikh tutup sampai tengah malam ni ja..

16 ulasan:

Sunah Sakura berkata...

ang orang utagha awat nak cakap sarawak? hancussss...hahahaha~ :p

Udin berkata...

@sunah

takda apa aih.. saja cheq nak try cakap loghat sarawak lak.. hahaha~ ;p

Udin berkata...

@nadiemsharmz

welkem.. thanks ye.. ;D

Dda Ly berkata...

saye pon kalau leh nak berblog smp bebila..:) seronok dpt share mcm² kt blog..

meh ke rumah..
~like mother like son~
keep in touch ye..♥♥♥

نورعيم berkata...

hyee.

salam perkenalan dan kunjungan bls dr org kelatan. hihi.

happy blogging ye ;)

Udin berkata...

@Dda Ly

betoi2.. keep on blogging ye.. =)

Udin berkata...

@noraim

welkem.. hepi blogging jugak ye.. =)

~nsar~ berkata...

salam ziarah dan jelajah negeri... cheq mai dah...

Udin berkata...

@~nsar~

maceh sebab singgah noh~ :D

! Diari-Selebriti-Mama ! berkata...

slmt bknalan.
singgah dari segmen BA
n terus follow hang udin ^^

toksah la dok mandom ja aih..cargas3!
keep on blogging!mana tau rezki hang kat sini..

jemput ziarah

http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/kapal-terbang-vs-kereta-mana-satu-oihh.html

Udin berkata...

@Diari-Selebriti-Mama

huhu~ mandom??? hurm.. salam perkenalan gak ye.. maceh la noh sudi singgah sini.. keep on blogging jugak..

Golden Rose berkata...

salam perkenalan...datang dr blog BA...kita sama negeri.

jemput singgah

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

Udin berkata...

@Golden Rose

welkem.. salam kenal gak.. =)

Udin berkata...

@Kei Seichi

welkem bro.. salam kenal jugak.. :D

Prince berkata...

selamat berkenalan....saya blogger kl...
:)

jom jadi member nak???

Udin berkata...

@pRiNCe

orait.. xde hal.. slamat b'kenalan jugak.. ;)

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)