~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Isnin, 28 Mac 2011

Lelaki Paling Cantik Di Dunia

Assalamualaikum


sering kali kita mendengar hanya wanita sahaja yang cantik.. tapi tahukah dan pernahkah anda mendengar tentang lelaki paling cantik di dunia? 


lelaki yang di maksudkan itu adalah Treechada Petcharat atau nama perempuannya Nong Poy Treechada.. lahir pada 1984.. Nong Poy mula rasakan jiwa kewanitaannya sejak dia dibangku sekolah.. hinggakan Nong Poy merasa dirinya lebih sesuai manjadi seorang wanita daripada menjadi seorang lelaki.. apabila berdepan dengan orang tuanya Nong Poy akan berkelakuan seperti seorang anak lelaki.. Nong Poy membuat pembedahan kelamin apabila umurnya 17 tahun..



Miss Internation Queen 2004




Nong Poy juga pernah memenangi Pertandingan Kecantikan ‘Miss Tiffany‘ pada umur 19 tahun iaitu 2 tahun selepas pembedahan kelamin.. bukan setakat pertandingan kecantikan, Nong Poy juga pernah menjadi Miss International Queen (lady-boy) 2004.. peserta-peserta perempuan yang turut menyertai pertandingan itu malu kerana kalah dengan seorang lelaki..





jika dilihat pada mata kasar.. agak sukar dipercayai bahawa Nong Poy merupakan seorang lelaki..



haa.. ni rupa asal Nong Poy masa kecil dahulu..


sumber: Google

8 ulasan:

♀ Perempuan Manis berkata...

cantek nye bdk laki ni..huhuu..kalah pompuan asli..tp ape pun, perempuan asli lebih indah ciptaan-NYA berbanding ciptaan teknologi kan..^_^
Itulah namenya kekuasaan ALLAH S.W.T

Manja (let it be my sweet name) berkata...

cantik gilerrrrrrrrrrr
fuyooo Manja pun kalah dgn die nie
ada sesetengah mak nyah, kita boleh tahu sbb bentuk muka die, nie muka sebijik macam perempuan huhuhu. geram2

♕ Mr.IX ♂ berkata...

pewwitt~~ hahaha.. dah naluri dia cmtu kan..

Muhazz Leen berkata...

wow. cantiknya dia.

jalan-jalan. folow u :)

udin berkata...

@perempuan manis

ye.. sy setuju.. bersyukur lah dgn apa yg kita ada.. kerana setiap kejadian yg Allah S.W.T. cipta itu adalah sebaik2 kejadian.. :)

udin berkata...

@manja

kalau jenis yg boleh kenal takpa.. tapi kalau jenis macam ni.. fuh! mintak simpang la.. mcm mana nak kenal kalau tak selidik latar belakang diorang.. haha! ;)

udin berkata...

@mr. ix

haha! betoi2..

udin berkata...

@muhazz leen


hehe.. maceh noh singgah sini.. :D

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)