~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Khamis, 17 Mac 2011

Mendongak Ke Langit

Assalamualaikum




layan klip video ni jap sebelum tido.. sampai sekarang aku masih tak paham apa mesej yang cuba disampaikan dari lagu mendongak ke langit ni.. macam2 idea diorang ni.. apa2 hal u guys rock! cayalah Dish.. penerus era muzik grunge malaya.. padu!




8 ulasan:

Sunah Mohammad berkata...

haaa...? tak paham gak ni..hehehe

Dda Ly berkata...

hihi bile mendongak langit, jangan lupe yang di bawah..:P

bunga berkata...

xdapat tengok..line slow..sob..sob..

noraim berkata...

lagu baru ke neh?

sy jenis yg tak up-to-date. hihi.

udin berkata...

@sunah

huhu.. sy dah berapa kali dengar pon masih tak paham mesej lagu ni..

udin berkata...

@Dda Ly

huhu.. betoi2.. jgn lupa diri bila dah capai suatu kejayaan.. kena ingat juga org yg bersama kita sewaktu di bawah dulu..

udin berkata...

@bunga

huhu.. tu la pasal.. bila la line tenet nak okay..

udin berkata...

@noraim

dah lama.. saja bosan2 suka layan lagu2 jenis mcm ni.. hehe..

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)