~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Khamis, 3 Mac 2011

Pujukan Syaitan

Assalamualaikum


huh! sambil makan karipap.. tersedak aku bila baca berita ni.. memang tidak dinafikan dengan keadaan persekitaran ekonomi kita yang tidak begitu stabil kini.. atas kesesakan hidup.. manusia sanggup melakukan apa sahaja semata mata kerana wang.. kerana wang juga seorang ibu tergamak mahu menjual anak kandungnya sendiri yang berusia 3 tahun kepada seorang yang baru dikenali.. haha! berita selanjutnya di sini.. "Pujukan Syaitan" persoalannya.. mengapa seorang ibu sanggup bertindak sedemikian rupa terhadap anak kandungnya sendiri.. dimanakah naluri seorang keibuaan itu? hurm..






sumber: myMetro

10 ulasan:

Fyqa berkata...

dasyat skng ni. anak sendiri pon nak jual.

hmm...

* sy nk tglkan jejak.tapi tak jumpa.
maaf ye sy komen sini
btw anda di tag

http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/our-memory-photo-contest.html

:)

bunga berkata...

supaya dia sedar akan kesalahannya..

udin berkata...

@Fyqa

hurm.. tu la pasal..


p/s: urm.. kalau awk nak tinggal jejak boleh ja klik kat kotak quwstbook kat atas.. btw thanks 4 tag me k.. :)

udin berkata...

@bunga

betoi2..

shereena berkata...

haiwan pun tau sygkn anak.

udin berkata...

@shereena

hurm.. tu la kan.. kadang2 tak paham dgn segelintir manusia yg bertindak diluar batasan ni..

Si DauN CeRi berkata...

erk. manusia skarang ni gila! anak pon die sanggup jual? ade yg sanggup sembelih lagi buat gulai.. dah serupa kucing dah~ haih.. nauzubillah..

udin berkata...

@Si DauN CeRi

huhu.. itu la pasal.. semakin hari semakin pelik ragam manusia ni.. heran sungguh! hurm..

Arol Mubin berkata...

Duit punya pasal, sanggup gadaikan anak. Ish! :'(

Dah join HeartBeat ke belum? Kalau belum, KLIK SINI! Rugi tak join.

udin berkata...

@Arol Mubin

hurm.. itu la pasal kan.. bila nafsu menguasai akal mcm ni la jadinya..

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)