~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Khamis, 17 Mac 2011

Kenapa Blog Aku Jadi Macam Ini????

Assalamualaikum


haha.. buat aku saspen betoi la blog ni tadi.. cuak aku dibuatnya.. tiba tiba ja jadi macam ni.. ni haa.. gambar kat bawah ni..






mula mula jadi tadi.. memang cuak aku dibuatnya.. entah berapa kali aku refresh tak tau la.. tapi alhamdulillah.. dalam beberapa minit lepas tu.. okay balik.. fuh! nasib baik.. agak agak korang sebab apa eh? jadi macam ni? heran bin ajaib betul.. tiba tiba ja jadi.. hurm..


p/s: bikin panas betul la menda alah ni.. grrrr!

2 ulasan:

solo molo berkata...

cuak jugak td...


http://solomolo.blogspot.com/2011/03/tak-boleh-akses.html

udin berkata...

@solo molo

haha! betoi2.. tiba2 ja jadi macam ni..

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)