~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Khamis, 13 Januari 2011

kisah awek di raba di dalam lif

Assalamualaikum..


haishh! penin.. penin.. mengapa leh jadi macam tu pulak? apa salah dia.. x paham.. x paham.. hurm? kali ni BL nak share ngan korang satu kisah seorang awek diraba di dalam lif pulak.. penin juga dok pikir pasal menda ni.. kalau sapa sapa taw mai tolong BL selesaikan masalah ni.. huhu..


kisah ni bermula begini.. dalam sebuah lif di sebuah firma swasta da empat orang di dalamnya.. sorang akauntan.. sorang lagi pulak lawyer.. dan yg lagi sorang pulak pegawai bank.. yg baki tu pulak tok kadi.. hurm..

then tiba tiba lif berenti.. pintu lif terbuka.. masuk sorang awek cun.. peh memang mantap body.. seksi habis.. kalau sapa sapa pandang kompem tak bleh tido malam punya r.. keempat empat penumpang tadi usha rapat ja kat awek yg baru masuk ni.. lumrah alam kn.. pantang da sorang pompuan cantik.. semua pakat usha rapat..

nak dijadikan cerita.. secara tiba tiba black out berlaku.. then awek tadi menjerit.. arghhhhhh!!! dia terasa bodynya di raba oleh seseorang.. kemudian dalam beberapa saat kemudian.. wah kejap ja kan blackout.. haha.. letrik kembali ok.. si awek ni usha keempat empat orang kat dalam lif tu.. then terus melontarkan satu penampaq jepun ke muka tok kadi.. huhu!

persoalannya.. mengapa tok kadi ni yg jadi sasaran.. padahal kemungkinan yg lagi tiga orang tu pon adalah suspek yg mungkin meraba body awek ni masa blackout tadi.. bukan pa BL kesian kat tok kadi ni.. wat bukan dia yg raba awek ni buta buta ja kn dapat penampaq free.. hahaha!

so.. pikiaq punya pikiaq akhirnya BL dah dapat jawapan.. memang tak disangka sangka orang ni yg meraba awek kat dalam lif tadi.. haha! korang nak taw tak sapa yg betoi betoi raba awek ni.. mai usha kat bawah ni..
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V

TOK KADI

haha! memang patot kena pon.. gatai punya orang nih.. sebab pa BL kata tok kadi ni yg raba awek kat dalam lif tu.. sebab yg lagi tiga orang tu pompuan.. so dalam situasi dalam lif tadi memang tok kadi yg akan jadi sasaran utama.. sebab tok kadi adalah lelaki.. adakah dalam dunia ni tok kadi pompuan.. tak da bukan.. hahaha!

sekian sahaja sampai disini.. wasalam :D


p/s: moral dari kisah ini sila kawal nafsu korang k..

15 ulasan:

red berkata...

Hehehehe.. ye tak ye jgk kan??? hohoho

Mr. Swift berkata...

Hyee! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Heyy btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! Sempat lagi kan? :)

Psst! : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

mE berkata...

haha sengal nye tok kadi..PANGGGGG....mau ka..

udin berkata...

@red

haha! :D

udin berkata...

@Mr. Swift

hoho.. terima kaseh sudi dtg.. boleh je.. sempat g.. selamat tahun baru jugak.. hahaha! :D

udin berkata...

@mE

tok kadi dah serik.. balik umah kena hentam dengan bini pulak.. huhuhu! :D

momochan berkata...

HAHAHa padan muka

nur dhiya' aida berkata...

hahaha..sengal punye tok kadi..
xde keje laen ke nk buwat??

niesz berkata...

xsenonoh nye la prangai..

eVy-D-YaNa berkata...

hehe, klaka~ ;P

thanks folo blog sy...dh folo cni~ :)

udin berkata...

@momochan

nasib ko la tok kadi.. sapa suro cari sakit.. hehe..

udin berkata...

@nur dhiya' aida

ntah tok kadi ni.. xkeje lain ke nk wat.. hurm..

udin berkata...

@niesz

ntah apa punya tok kadi la ni kn.. hehehe..

udin berkata...

@eVy-D-YaNa

hehe.. time kaseh daun keladi.. slamat datang ye.. :D

Tanpa Nama berkata...

Knplh owg zaman sekarang macam ni

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)