Sabtu, 8 Januari 2011

aku lupa! aku lupa! aku lupa!

Assalamualaikum..




aku lupa!!! aku lupa!!! aku lupa!!!

kahkahkah.. siyes sempoi layan raja lawak malam semalam.. putus usus perut gua gelak banyak sangat.. 
antara ramai ramai peserta semalam.. yg agak menarik perhatian gua mamat sorang ni.. nama apa tah! siyes buley lupa pulak! korang jengok jek gambaq kat bawah ni..





kenai bukan? siyes walaupon nampak macam kelam kabut corak persembahan.. tapi antara ramai ramai mamat ni nampak menyerlah.. di tokok tambah dengan gelagat Johan dengan Zizan plak.. 
pastu gelagat Adflin plak.. kahkahkah.. 

siyes memang sempoi.. mantap gua cakap lu.. harap harap di minggu akan datang mamat ni still leh maintain g lawak dia.. jangan minggu pertama ja menyerlah sudah.. alamak tiba tiba kpala otak gua jadi blur plak.. siyes tadi macam manyak je nak cite..  aisey.. mai dah penyakit ni.. aku lupa! aku lupa! aku lupa!!!

mai ramai ramai usha babak lawak mamat aku lupa ni.. klik sini.. :D


p/s: lekaih p top up kasi penuh.. jom pakat ramai ramai vote mamat aku lupa ni.. :D

5 ulasan:

Unknown berkata...

terbaik.......aku lupe nak c0mment ape....hahahaha

Unknown berkata...

ha'ah aku lupe aku lupe bkenan plak aku ngan lawak dia smalam smpai serak2 sore dia seksa gak aku tengok harap dia kekal!!! nmpknyer si epy ni lawak dia dh jd bualan hahaha aku lupe!!!!

Unknown berkata...

hahaha tu la aku lupe!!! nama dia nazmi eik?? hahahaha aku lupe lagi!!!!

Udin berkata...

@Haddie Pickly

haha.. arghhh! aku lupe!!!

Udin berkata...

@iris

nazmi ker? alamak aku lupe lagi? aku lupe! aku lupe! :D

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)