Isnin, 24 Januari 2011

Adik Hairuman sudah mampu bercakap

Assalamualaikum


Alhamdulillah.. akhirnya adik Hairuman telah selamat daripada pembedahan.. walaupun terpaksa menerima hakikat yg kedua dua belah tanganya terpaksa dipotong akibat kesan kemalangan ditimpa tiang elektrik hingga melecur separuh daripada badannya tempoh hari.. marilah kita sama sama menghulurkan bantuan apa yg patot bagi meringgan beban yg ditanggung adik hairuman ni.. untuk berita selanjutnya boleh layari laman utusan online dan kosmo online.. sekian.. wasalam.. :)





MUHAMAD HAIRUMAN menerima kunjungan bekas rakan
kolejnya di Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang semalam.






"Tiba-tiba saya rasa seluruh badan terbakar sebelum terpelanting jauh dalam kebun kelapa sawit."

"Selama ini, itulah kerja-kerja kami bagi mencari wang kepada keluarga terutama bagi menyara seorang kakak kami yang mempunyai masalah kesihatan,"

"Sampai sekarang saya masih rasa panas dan kerap minum air sebab selalu rasa dahaga,"

sumber: kosmo


"Saya amat terharu dan berterima kasih kepada semua pihak yang memberi bantuan serta semangat untuk saya meneruskan kehidupan selepas ini,"

"Sejak saya masuk hospital, abang saya terpaksa berhenti kerja untuk menjaga saya dan apa yang kami bimbangkan adalah mengenai kos rawatan hospital dan juga rawatan susulan yang lain,"

"Diharapkan apabila sembuh kelak, saya boleh menyara keluarga termasuk kakak saya yang mengalami masalah kesihatan (lembam),"

sumber: utusan


p/s: semoga adik Hairuman tabah untuk melalui liku liku kehidupan ni..

10 ulasan:

LiFe KaMi berkata...

semoga dia tabah menempuh hidup dihari2 mendatang..

Udin berkata...

@LiFe KaMi

yup.. hrp2 mcm tu lah.. smoga dia tabah.. hurm..

نورعيم berkata...

ya ALLAH. kalo sy lah blm tentu jadi setabah mcm tuh. moga² dea sekeluarga tabah menghadapi dugaan neh.

Tengku Puteri berkata...

'Allah tidak akan membebani seseorang itu melainkan yang dia mampu..'semoga adik Hairuman tabah dan Allah permudahkan segala urusannya...

Udin berkata...

@noraim

hurm.. smoga dia & keluarga tabah hadapi semua ni..

@Farhah Zaidah

yup.. sy setuju.. smoga adik hairuman sekeluarga tabah hadapi semua ni..

Sunah Sakura berkata...

subhanallah..dia bertuah kerana diuji sedemikian rupa...moga dipermudahkan urusan mereka semua..saya mohon izin untuk kongsi artikel ni ye..

Udin berkata...

@Sunah Mohammad

hurm.. hrp2 mcm tu lah.. nak kongsi eh.. amik la.. xde hal.. :D

saljihitam berkata...

kesian dia. dugaan.

Nazrah berkata...

Kebetulan..Hairoman di memang org susah tinggal sebelah rumah bapa saya ..mempunyai kakak2 yang lembam ..yatim piatu lagi..hari tu gi lawat dia..kesian..moga dia tabah..

Udin berkata...

@saljihitam

hurm.. kesian kn.. semoga dia sekeluarga tabah..

@Nazrah Bakery & Dunia Kuih

betol tu.. semoga dia sekeluarga tabah hadapi semua ni..

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)