~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Jumaat, 27 Ogos 2010

AWAS!!!! PADERI MELAYU YANG BARU TIBA DARI SINGAPURA BERADA DI SINI SEKARANG!!!!!!!!!

Assalamualaikum




PADERI MELAYU YANG BARU TIBA DARI SINGAPURA BERADA DI SINI SEKARANG - RAZMAN ZAKRI


PLEASE FORWARD THIS INFORMATON TO OTHER MUSLIMS.. SEKARANG KRISTIAN SEDANG AKTIF DI SEREMBAN 1900 ORANG PADERI MELAYU YANG BARU TIBA DARI SINGAPURA BERADA DI SINI SEKARANG.

Rabu, 25 Ogos 2010

Rahsia Yahudi???

Assalamualaikum


Kali ini BL nak kongsi suatu isu tentang suatu bangsa yang tidak asing lagi dengan sifat KEZALIMAN mereka menindas umat umat ISLAM di PALESTIN.. Bangsa apa lagi kalau bukan YAHUDI LAKNATULLAH!!! Bila sebut saja YAHUDI terkenang nasib saudara saudara ISLAM yg hidup dalam KESENGSARAAN akibat KEZALIMAN yg dilakukan bangsa LAKNATULLAH ni.. Namun bukan isu penindasan YAHUDI yang ingin BL sampaikan.. Ada suatu rahsia yg ingin BL kongsi tentang mereka iaitu kajian mengenai cara mereka melatih anak anak mereka untuk menjadi bijak sejak dari dalam kandungan lagi.. Kajian ini dilakukan oleh Dr. Stephen Carr Leon..

Selasa, 24 Ogos 2010

KISAH BENAR PENGAKUAN BEKAS PADERI KRISTIAN

Assalamualaikum


Apa khabar korang semua? Semoga semua sihat sihat belaka.. Hari ni BL nak kongsi suatu kisah seorang bekas paderi kristian.. BL dapat info ni dari laman FB member BL.. Sila baca dan ambil iktibar dari kisah ni..

Isnin, 23 Ogos 2010

Pengambilan Pekerja Asing

Assalamualaikum


Pengambilan Pekerja Asing

By Dr. Mahathir Mohamad on May 27, 2010 6:53 PM


1. Kita kerap mendengar berkenaan pekerja asing menutup peluang pekerjaan pekerja Malaysia. Saya amat bersetuju pekerja asing tidak dibenarkan masuk negara kita supaya pekerja kita dapat cari makan dengan mengisi tempat-tempat yang dikosongkan oleh pekerja asing.

KHAS UNTUK ORANG MELAYU!!!!!

Assalamualaikum


Salam Tun,

Melayu Kemana?
ada disini,
tun tak nampak ker sendiri?

Wahai SAYA BIN IBU SAYA

Assalamualaikum


Apa khabar korang semua? Semoga semua sihat sihat belaka.. Pernah tak korang dengar tentang bacaan talkin.. Bacaan talkin ni selalunya akan dibacakan oleh umat islam kepada jenazah umat islam sebelum jenazah tersebut dikebumikan.. Pernah? Mungkin ada yang pernah dan tidak.. Tak mengapa.. Maka kali ni BL nak kongsi sikit dengan korang semua tentang bacaan talkin ni.. Semoga apa yang tersirat melalui bacaan talkin ni dapat memberi keinsafan dan pedoman kepada kita semua.. Mari sama sama menghayati bacaan talkin ni..

Kecantikan Lelaki & Kegagahan Wanita

Assalamualaikum




Lelaki ini cantik sebenarnya.. Wanita itu juga gagah sebenarnya.. Hurm.. Apakah ini? Kecantikan Lelaki? Kegagahan Wanita?

siapakah kita?? siapa... yaa..??

Assalamualaikum



Sedarkah kita siapa diri kita sebenarnya? Sedarkah? Siapakah kita? Siapa? Siapa? Siapa?

Ahad, 22 Ogos 2010

Andainya perempuan tahu.........

Assalamualaikum



Andainya perempuan tahu.. Andainya perepuan tahu.. Andainya perempuan tahu.. Apa ni? Nak tahu? teruskan membaca.. Hehehe.. :D

mengapa kebanyakkan rakyat Malaysia berkahwin pada usia tua???

Assalamualaikum





Hurm.. Pernah tak korang fikir mengapa kebanyakkan rakyat Malaysia berkahwin pada usia tua? Mengapa eh? Kali ni BL nak kongsi suatu artikel pasal isu ni.. Mungkin ni antara punca mengapa kebanyakkan rakyat Malaysia berkahwin pada usia tua..

Rakaman Percakapan telefon pesanan Pizza pada tahun 2850

Assalamualaikum




Nyum nyum.. Sebut saja piza teringat kedai pizza hut kat kawasan BL. Perghhh! meleleh air liur dibuatnya bila terbayang saat saat mengunyah kepingan piza yang disaluti keju dan bertopengkan tuna ni.. Hehe.. Namun kali ni bukan BL nak wat entry tentang piza.. Sekadar nak berkongsi dialog tentang operator piza dan pelanggan yang BL dapat dari lecturer BL masa mengaji dekat kampus dulu.. Macam best aja dialog ni.. Bagi BL la.. haha! Semoga korang semua enjoy.. :)

Sabtu, 21 Ogos 2010

salam ramadhan al-mubarak

Assalamualaikum




Haa.. Pejam celik pejam celik dah masuk hari yang ke 11 kita berpuasa.. kejap aja kan dah masuk fasa yang ke 2.. Macam mana dengan ibadat puasa korang? Harap harap semoga korang semua selamat menjalani ibadat puasa tahun ni.. Hurm.. Rasa rasa nya masih belum terlewat untuk BL mengucapkan selamat berpuasa kepada pengunjung pengunjung blog BL ni.. BL doakan supaya ibadat puasa korang semua untuk tahun ni lebih baik dari tahun tahun sebelumnya.. InshaALLAH.. Rajin rajin dan berlumba lumba lah beribadat yer.. hehe :)

salam perkenalan...

Assalamualaikum


Apa khabar korang semua.. Harap harap semua sihat sihat belaka.. Aku udin dari pulau pinang ingin mengucapkan salam perkenalan.. Aku masih baru lagi dalam dunia blog ni.. Masih banyak yang aku perlu belajar tentang dunia blog ni.. Diharapkan semoga korang semua dapat manfaat dengan apa yang akan aku sampaikan melalui blog ni nanti.. Buat sementara ni masih kosong lagi.. Baru nak explore sikit sikit.. Hehe.. :D

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)