~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Sabtu, 21 Ogos 2010

salam ramadhan al-mubarak

Assalamualaikum




Haa.. Pejam celik pejam celik dah masuk hari yang ke 11 kita berpuasa.. kejap aja kan dah masuk fasa yang ke 2.. Macam mana dengan ibadat puasa korang? Harap harap semoga korang semua selamat menjalani ibadat puasa tahun ni.. Hurm.. Rasa rasa nya masih belum terlewat untuk BL mengucapkan selamat berpuasa kepada pengunjung pengunjung blog BL ni.. BL doakan supaya ibadat puasa korang semua untuk tahun ni lebih baik dari tahun tahun sebelumnya.. InshaALLAH.. Rajin rajin dan berlumba lumba lah beribadat yer.. hehe :)



Jangan lupa renew lesen mulut,
Serviskan hati,
Kawal kadar pencemaran mata & telinga,
Peliharalah enjin perut,
Tax minda & cukai kesabaran...
Korang mungkin salah sorang pemenang anugerah malam lailatul qadar 2010...
Ayuh perbanyakkan Ibadah & berAmal Jariah pada Ramadan ni...
Tuah korang sapa yang tahu...



Tiada ulasan:

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)