Selasa, 15 Mac 2011

15 Mac 2011

Assalamualaikum


haa.. hari dah masuk 15 Mac 2011.. saja aku berjaga lama sikit hari ni.. agak agak korang apa yang menarik dengan tarikh ni.. cuba pikir.. cuba pikir.. ada kaitan tak tarikh ni dengan sesuatu? ala tak kan korang tak tahu kot? ramai dah kecoh pasal tarikh ni sebelum ni.. hurm.. 


okay la aku malas nak mengarut panjang panjang.. sebelum ni kita digemparkan bahawa laman facebook bakal ditutup bukan? hal ni disebabkan gara gara Mark Zuckerberg rasa tertekan untuk uruskan laman sesawang tersebut.. sini.. ramai dah kecoh pasal berita hangat ni bukan.. 

namun seperti mana yang kita sedia maklum ni semua hanya sekadar khabar angin bukan.. sekarang ni akaun Facebook masih lagi aktif seperti sedia kala.. cuma agak lembab sikit disebabkan line internet tak berapa okay.. huh! sabo jelah kan.. :(

2 ulasan:

GaDhiS TuLiP berkata...

aku taw 15 mac nih besday kwn aku yg dh knl hmpr 12 thn tp bru 2 kali berjumpa....ingt jg aku kt besday die...he3

Udin berkata...

@GaDhiS TuLiP

haha.. aku wish hepi besday gak kat kwn ang tu.. ;D

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)