Sabtu, 19 Mac 2011

SEGMEN: AKU KAKI ANIME!!! KORANG???

Assalamualaikum


hurm.. bosan pula hari ni.. tak tahu nak wat ape.. huhu~ so pikir nak wat satu segmen la hari ni.. kira segmen 1st aku untuk blog budak logam ni.. kepada peminat2 anime di luar sana.. jemput join segmen ni.. tak susah pon.. syarat2 untuk segmen ni senang ja..




1: korang buat tajuk entry macam ni.. "SEGMEN: AKU KAKI ANIME!!! KORANG???"

2: copy & paste banner ni kat entry korang.. link kan ke entry ni..


3: jawab soalan2 ni..

i. jelaskan apa itu anime? tak perlu panjang2.. seringkas yang boleh..
ii. apakah siri anime kegemaran korang? (nyatakan satu ja..) nyatakan kenapa korang minat siri anime tersebut?
iii. siapakah watak kegemaran korang dalam anime tu? nyatakan kenapa korang minat watak tersebut?
iv. berikan pendapatan korang tentang siri animasi tempatan kita..
4: tinggalkan url korang kat entry ni..

5. terpulang pada korang sama ada nak tag atau tak..

6: tarikh tutup.. ikut mood aku..

hurm.. itu ja kot.. amacam? minat tak nak join? segmen ni aku buat sekadar nak cari member2 sekepala yang minat anime macam aku.. hehe.. ;D


blogger yang dah join..

10 ulasan:

niesz berkata...

minat kartun ek..ermm..tp niesz tak berapa ngn kartun..hee...

Luqman Zakaria berkata...

alamk! arep kureng la anime nih!!

hana berkata...

haha..
saye x pnh tgk anime..
x tau langsng pasal tu..

Sunah Sakura berkata...

tu dia~ da buat segmen..hehehe...

Udin berkata...

@niesz

huhu~ takpe2..

Udin berkata...

@arep

orait bro.. takde hal.. =)

Udin berkata...

@hana

okay hana.. takpe.. =)

Udin berkata...

@sunah

segmen merapu ja.. saja suka2.. huhu~

Cik Pulau berkata...

join2.. hahaha..

http://islandgurlz88.blogspot.com/2011/03/segmen-aku-kaki-anime-korang.html

Udin berkata...

@cik pulau

thanks.. =)

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)