Selasa, 15 Mac 2011

Di Persimpangan Jalan

Assalamualaikum







hurm.. aku baru ja balik dari interview tadi.. alhamdulillah aku boleh diterima untuk company tersebut.. tapi aku macam berbelah bahagi sama ada aku betul2 serius ka hendak join company tu atau still dengan company aku sekarang ni.. jawatan yang diberi lebih kurang sama ja.. cuma jawatan sekarang ni aku tak berapa aktif sangat.. tu pasal masih tercari cari kerja lain.. rasa macam sayang pula kalau nak berhenti company yang aku join sekarang ni.. sebab kalau fikir balik aku boleh berjaya dengan kerjaya yang aku buat sekarang ni.. cuma perlu fokus dan rajin sikit ja.. huhu.. 

sekarang aku tengah fikir sama ada betul2 serius ka aku nak join company tu.. atau still dengan company aku sekarang ni.. mulakan hidup baru.. buka buku baru.. lupakan kisah2 silam dahulu.. aku tak nak tersilap langkah seperti mana aku lakukan dahulu.. alahai.. dah bidang yang aku belajar macam ni.. mau tak mau aku kena buat keputusan yang bijak.. persimpangan jalan manakah yang wajar perlu aku pilih?jalan itu ka? jalan ini ka? huh!



p/s: Ya Allah bukakan lah pintu hati hambaMu ini.. supaya hambaMu ini dapat buat keputusan yang sewajarnya.. Ameen..

4 ulasan:

نورعيم berkata...

mintak pertolongan dari DIA :)

Udin berkata...

@noraim

yup.. thanks.. :)

Unknown berkata...

wat solat istikharah<--betul tak ejaan??

insyaallah dpt petunjuk

Udin berkata...

@misz sheyla

thanks.. :)

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)