~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Isnin, 21 Februari 2011

555 Angka Bertuah

Assalamualaikum




haa.. dah baca tajuk entry kan.. agak agak korang.. apa la yg menarik sangat dengan angka "555" ni.. sampai nak buat tajuk entry pulak kan.. haha.. bagi BL angka "555" ni memang suatu angka yg unik.. sebab apa BL kata angka ni unik.. sebab angka ni ada kaitan dengan banyak perkara.. antaranya..





1st: "buku 555"








haa.. korang tahu kan buku apa ni.. juga dikenali sebagai buku tiga lima.. dulu masa kecik BL memang rajin beli buku 555 ni.. sebab mugkin buku ni nampak comei kot.. lagi satu sebab murah.. boleh la nak conteng apa yg patot kat buku ni.. tapi dulu la kan.. mungkin zaman la ni orang dah jarang guna buku 555 ni.. hehe..




2nd: "Kento Handa"








haa.. sapa pulak mamat ni? peminat tegar kamen rider mesti kenal punya dengan Kento Handa ni.. membawa watak sebagai Takumi Inui dalam siri Kamen Rider 555/Faiz.. merupakan antara siri kamen rider kegamaran BL jugak.. hehe..








3rd: Follower yg ke "555"








haa.. tunggu punya tunggu.. last last dapat jugak print screen.. memang dah lama BL tunggu sapa la follower bertuah ni.. akhirnya dapat gak.. follower yg ke "555" ni ialah cik iszieylyanziy.. ni link blog cik iszieylyanziy.. "http://iszieylyanzieyistiqomah.blogspot.com"








haa.. apa lagi.. jom pakat ramai ramai serbu blog cik iszieylyanziy ni.. hehe.. :D

10 ulasan:

aida4eva berkata...

wah~tahniah :) aida pun tgh tgu 555..lmbt bebenor..tgu krismas taun depan kot.heee~ *suka nombor 555* sgt! :)

Diya Edhayaa berkata...

buku 555 paling b'mkne ble nk catat hutang.. ho3..

btw, tahniah da dpt 555 itu.. diya lak da dpt 333... :)

Cik Embun berkata...

dulu beli buku 555 wat congak matematik... kui3~

udin berkata...

@aida4eva

hehe.. takpe nanti dpt la tu.. :)

udin berkata...

@Diya Edhayaa

wah! tahniah gak tu.. hehe.. :)

udin berkata...

@Cik Embun

hehe.. sy wat conteng ja buku 555 ni.. :D

cik_hani berkata...

555?wuhuuuuu nk conteng tapi tade T_T
alamak emo plak,,hahahah

udin berkata...

@cik_hani

huhuhu.. nak emo gak la.. T_T

SaYraH WonDerLanD berkata...

cayalah da 555 follower. Best kot!! good jocb..Hee buku tiga 5 tu bkn ke org selalu tulis hutang dlu2

udin berkata...

@SaYraH WonDerLanD

haa.. mcm2 guna buku 555 ni.. nak wat buku tulis hutang boleh .. nak wat nota catatan pon boleh.. mcm2 gak kegunaan buku ni.. tapi dulu la kan.. zaman la dah jarang dan mungkin dah tak da kot org guna buku 555 ni.. hehe.. :D

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)