~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Jumaat, 4 Februari 2011

Jom Test Pandangan Mata Anda

Assalamualaikum


hurm.. mcm mana cuti raye cina korang.. ada plan g mana2 ka.. p melancong ka.. melawat sedara mara ka.. mesti meriah kan cuti korang.. ka ada yg tak amik cuti.. masih lagi keja.. kalau yg berniaga tu mmg tak leh elak la kan.. dah keja sendiri.. sapa nak bagi cuti kan.. tak keja karang mana nak dapat duit kan.. hurm.. mcm BL tak g mana2 pon.. lepak umah ja.. kemarin pon ada sedara mara belah bapa BL datang melawat.. kelakar jugaklah.. sampai habis bekalan dapur umah jamu diorang.. kuat makan gak sedara mara BL ni.. hehe.. takpa la kan.. sekali sekala diorang datang..


hari ni pon pagi tadi g pasar beli barang dapur apa yg patut.. topup balik bekalan dapur yg dah habis kemarin.. hehe.. balik pon dah dekat 11 lebih dah.. dah hari jumaat masa pon singkat.. so tak g mana2.. lepas balik solat jumaat terus lepak depan PC ja.. sambung balik donlod siri tokusatsu feveret BL tu.. sebelum ni gila dengan kamen rider.. lepas dah habis donlod semua siri kamen rider dari yg 1st kamen rider ichigo sampai yg latest skang ni kamen rider ooo.. la beralih minat nak donlod siri super sentai plak.. dah minat kan.. tak kisah la cite budak2 ka.. apa ka.. layan sudah.. penuh hardisk BL dengan siri tokusatsu dengan anime ja.. tu belom kira filem, drama dengan mp3.. dah kaki donlod kan.. nak wat macam mana.. 

berbalik ke topik asal.. sebenarnya sambil2 main FB tadi.. BL ada jumpa satu gambar ni kat page rakan FB.. kemungkinan gambar ni ramai yg dah penah tengok kot.. kepada yg tak penah tengok gambar ni.. jom usha.. nak tau gambar apa??? cuba korang tengok gambar kat bawah ni.. fokus pada 3 titik tu.. renung lama2 dalam 10 saat lebih.. pastu alihkan pandangan korang pada dinding umah.. atau kat mana2 saja permukaan yg rata.. nescaya korang akan lihat sesuatu.. sapa nampak???

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V





Subhan'Allah.. korang nampak tak apa yg BL nampak.. menarik bukan..

4 ulasan:

YAYA AZURA berkata...

Allahuakbar...
nampak kalimah Allah kat dinding...

udin berkata...

@YAYA AZURA

Subhan'Allah.. nampak kn.. :)

nazrul ashraff berkata...

da pnh try dulu..last year klo x silap..huu..gempak!!

udin berkata...

@nazrul ashraff

dasat!

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)