~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Rabu, 16 Februari 2011

Contest Aku & Lagu

Assalamulaikum












peh! cik NOOR LIANA kite wat contest lah.. menarik ni.. nak tau contest apa? mai klik kat sini k.. "Contest Aku & Lagu".. haa.. amacam? menarik? kalau menarik.. apa tunggu lagi.. mai join cepat.. hehe.. ;)

hurm.. pasai pa BL join gak contest ni.. 1st pasal nak support contest cik NOOR LIANA kita ni.. 2nd dah memang BL ni kaki layan muzik kan.. so tertarik hati nak join contest ni..

wokey.. malas nak karang panjang panjang.. lagu yg BL nak pertaruhkan lagu ni.. Nothing Else Matters.. antara lagu feveret ni.. haa.. korang tau kot tajuk lagu ni kan.. tau tak.. tak kan tak tau kot.. lagu band Metallica ni.. di karang oleh James Hetfield.. hehe.. kenal kot..


sebab apa pilih lagu ni.. sebelum tu korang layan dulu lirik lagu ni k..




So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
and nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say

Trust I seek and I find in you
Every day for us, something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they say
never cared for games they play
never cared for what they do
never cared for what they know
and I know

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
No, nothing else matters








haa.. dah layan ka.. amacam? best tak? hehe.. bagi BL lagu ni ada maksud tersirat disebaliknya.. mungkin lirik ni dikarang oleh james khas untuk awek dia kot.. tapi bagi BL lirik ni merujuk kepada diri seseorang.. di mana kita haruslah jadi diri sendiri.. dimana kita harus yakin dengan keupayaan diri sendiri.. 

kalau diri sendiri dah tak yakin dengan diri sendiri.. adakah orang lain akan yakin dengan diri kita kan.. so kalau nak berjaya dalam sesuatu bidang.. tak kira la apa pon.. mestilah percaya dengan keupayaan diri kita.. INSHA'ALLAH.. mesti berjaya punya.. disamping tu kena bertawakal gak la kan pada yg MAHA ESA.. haha..

wokey.. sampai sini ja kot.. sekian.. wassalam.. kalau sapa sapa minat nak join contest ni.. sila terjah ke belog cik NOOR LIANA ni k.. "Contest Aku & Lagu"..




p/s: join jangan tak join.. hehe.. ;)

6 ulasan:

fRaMe+LenSeS berkata...

wahhhh.. besh3.. ;))

bunga berkata...

good luck..best2..layan.

udin berkata...

@fRaMe+LenSeS

haa.. mai join sekaki bro.. mana tau kot ang yg menang ka contest ni.. hehe.. ;)

udin berkata...

@bunga

jom la join sekali contest ni.. hehe.. ;)

'Angel' Ina berkata...

tenkiu and good luck

udin berkata...

@'Angel' Ina

:)

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)