~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Sabtu, 5 Februari 2011

Kerajaan Malaysia WAJIB Halang Mohsen Namjoo

Assalamualaikum




mohsen namjoo




selamat pagi semua.. hari ni BL tertarik dengan satu entry daripada belog Dr Faisal Tehrani berkaitan isu Kerajaan Malayasia WAJIB Halang Mohsen Namjoo.. siapakah Mohsen Namjoo ni? mengapakah Kerajaan Malaysia harus dan WAJIB menghalang Si Mohsen Namjoo ni? 


untuk pengetahuan semua Mohsen Namjoo merupakan penyanyi berbangsa Iran.. mengapa perlu dihalang penyanyi Iran ni.. untuk pengetahuan semua Si Mohsen Namjoo ni telah menghina Al-Quran dimana dalam persembahannya banyak membawa lagu2 dengan elemen cabul, lucah, erotik, kurang ajar dan tak senonoh.. si Mohsen Namjoo ni dijangka akan membuat konsert di Malaysia pada 18 Februari 2011.. 

untuk maklumat yg lebih menyeluruh berkaitan isu ni jom terjah ke belog Dr Faisal Tehrani ni.. "http://tehranifaisal.blogspot.com".. beliau telah mengulas lebih menyeluruh lagi sebab apa Kerajaan Malaysia WAJIB Halang Si Mohsen Namjoo ni.. sekian.. wasalam..












p/s: jom sebarkan info ni.. semoga konsert sedemikian rupa dapat dibendung daripada menjajah pemikiran anak2 muda kita.. cukuplah dengan gejala sosial yg kian teruk terjadi kini.. mahukah kita menambah beban merosakkan akidah anak2 muda kita dengan konsert2 seperti ni?

8 ulasan:

Belalang Hijau berkata...

owh,klu betul bagai d kata...kena hebahkan nih hal2 mcm nih...

~~su manje~~~ berkata...

salamziarah budak logam
su singgah di pagi sabtu
bw hingga kemalam
kedatanagn budak logam su tunggu

salam kenal....daru su

akmall berkata...

haaaaaaaaaaa...yang ni lagi teruk daripada artis2 barat yang seksi meksi tu.... siap boleh pesongkan pegangan agama lgi....pilih2....

anamizu berkata...

ya allah mudah2an la kerajaan kita buka mata =.=

recent post : |kenal mohsen namjoo???|

Hamba Ilahi berkata...

harap-harapnya perkara ini sampai kepada mereka.

jangan tak tahu, blogger sekarang sangat berpengaruh.

tak percaya, tengok kes rakyat malaysia di mesir. ramai blogger yang sebut, last2 masyarakat semua bising. then baru kerajaan ambil tindakan.


penulisan terbaru saya: saya kekal di Mesir buat masa ini


tutorial hebat: tips blogger terhebat yang saya tak pernah dengar mana-mana otai sebut setakat ini

Abhamz berkata...

salam, sebarkan dan biar pihak yg meluluskannya sedar...

Dr Faisal Tehrani berkata...

Salam,
Saudara,
Kenyataan saudara 'Mohsen Namjoo merupakan penyanyi berbangsa Iran yg menjadi idola pengikut Syiah terutama di Malaysia ni' berunsur mengelirukan. Sila betulkan kenyataan di atas.
Wassalam.

udin berkata...

@Dr Faisal Tehrani

thanks Dr. ats teguran tersebut.. BL telah betolkn kenyataan tersebut.. :)

@kalian semua

BL mintak maap sgt2 jika ada menimbulkan keraguaan pd entry ni.. BL dah betolkn apa yg patot.. :D

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)