~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Jumaat, 1 April 2011

Kisah Wanita Dan Lelaki Tua

Assalamualaikum


haa.. kali ni aku nak share dengan korang satu kisah seorang wanita dan lelaki tua.. kira bed time story la ni sebelum masing masing masuk alam mimpi okay.. kisahnya begini.. ada seorang wanita ni baru sahaja berpindah ke sebuah kampung.. disebabkan masih baru disitu.. maka wanita ini mengambil keputusan untuk bersiar siar melihat keadaan sekeliling kampung itu.. disamping beramah mesra dengan jiran terdekat.. sambil asyik berjalan si wanita ini tertarik dengan kelibat seorang lelaki tua yang sedang berehat di serambi rumahnya.. lalu si wanita itu bergegas menuju ke arah lelaki tua tersebut.. lalu menyapa lelaki tua tersebut..



wanita : hai pakcik..

lelaki tua : hrmm.. siapa ni?

wanita : maaf ganggu.. saya baru sahaja berpindah ke kampung ni tadi.. saja bersiar siar kemari lihat keadaan sekeliling..

lelaki tua : ooo.. patut la.. ingatkan jurujual mana tadi.. hehehe..

wanita : haish.. mana ada.. kerja saya mengajar pakcik.. kena pindah kesini pun disebabkan tugas.. saya bakal mengajar dekat sekolah di hujung kampung ni..

lelaki tua : cikgu rupanya.. baguih.. baguih.. selamat datang ye ke kampung ni.. hehehe..

wanita : hihi.. wah! saya tengok pakcik ni ceria aja.. ada rahsia apa apa ka pakcik nampak panjang umur dan sentiasa ceria??

lelaki tua : takda apa apa rahsia aih.. pakcik cuma merokok 3 kotak besar aja sehari.. pastu minum arak.. makan makanan yang berlemak.. makanan segera.. dan agak jarang bersenam.. itu aja.. hehehe..

wanita itu kehairanan..

wanita : hurm.. pelik.. tapi saya tengok pakcik ni nampak sihat aja.. ceria aja saya tengok.. berapa eh umur pakcik sekarang??

lelaki tua : pakcik ni muda lagi.. lagi muda kot dari cikgu.. tahun ni baru ja masuk dua puluh empat tahun.. hehehe..


okay.. kisah ini tamat sampai disini aja.. selamat malam semua.. hehe.. ;)


14 ulasan:

Bella Bell berkata...

kesimpulannya...JANGAN MEROKOK..hahahhaha

Miss Ran berkata...

erkkk tue..tula mls lagi..minum ark..kn tue

udin berkata...

@Bella Bell

ye.. tulah sebaek2nye.. ;D

udin berkata...

@Miss Ran

huhu~

The Lady & Mr Vampire berkata...

haha..sadis gila/..

a!Na berkata...

ahha..kne jge kesihatan. tu yg penting

cik pulau berkata...

merokok tak baik untuk kesihatan..

udin berkata...

@mr vampire

haha! sadis2.. mmg sadis.. ;)

udin berkata...

@a!Na

yup.. betul tu.. :D

udin berkata...

@cik pulau

betul3x.. :D

arep_lockermonth berkata...

haha@~rupenya bukan pak cik tp nampk je mcm pakcik sebab nmpk tua!!huahaha`~~

udin berkata...

@arep

hehe.. ;)

Manja (let it be my sweet name) berkata...

hehehe

udin berkata...

@manja

hehehe

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)