~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Jumaat, 22 April 2011

Segmen Blog Review Pak Cek Biola

Assalamualaikum






wah! ada segmen review la.. kali ni segmen dari Rozuan Ismail.. empunya blog Pak Cek Biola.. amacam? berminat nak join? klik aja header dekat atas ni.. okay.. sebelum tu kena jawab soalan dulu.. haish!

Apakah Warna Kegemaran Anda?

hurm.. sebenarnya aku suka warna hitam dan putih.. dua dua ni warna feveret aku.. tapi kena pilih satu aja kan.. jadi aku pilih hitam la.. sebab hitam itu rockkkkk!!!

Jika Anda Diberi Wang Tunai Sebanyak RM 1 Juta, Berikan 3 Benda Utama Yang Anda Akan Buat Dari Duit Itu?

peh! satu juta tu beb! jangan buat pasal.. kalau aku la kan buta buta aja dapat satu juta nih.. banyak benda yang aku akan buat.. antaranya:

1. aku akan buat modal pelaburan.. yelah modal dah besar.. kalau melabur lagi untung berlipat kali ganda kan.. (nampak reaksi tamak disitu)

2. hasil keuntungan pelaburan.. aku buat modal bisnes lak.. (duit kalau pandai main lagi cepat beranak wooo)

3. selebihnya aku buat amal jariah untuk bantu anak anak yatim.. orang tua.. fakir miskin yang lebih memerlukan.. dan kalau boleh nak buka yayasan aku sendiri.. nak bantu orang Pulau Pinang (ala macam Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary buat tu)

haa.. amacam? ini lah antara benda yang aku akan buat.. itu kalau ada sejuta dalam tangan la kan.. huhu.. okay la.. empunya minta suruh tag sapa sapa.. sekurang kurangnya sorang.. hurm.. aku tag Nadh Zher Ee jelah.. kalau korang berminat nak join.. klik aja header dekat atas tu.. sekian.. wassalam.. :)

8 ulasan:

Rozuan Ismail berkata...

tq join,jgn lupa tinggalkan link kat entri tuh

udin berkata...

@rozuan ismail

orait bro.. dah settle semua.. hehe..

fRaMe+LenSeS berkata...

maceh tag nadh. hehe.. baru smpai ni. sok Nadh join ya.. hehe ;)

picairin berkata...

macam menarik...=)

udin berkata...

@nadh

okay bro.. gud luck.. hehehe.. ;)

udin berkata...

@picairin

hehe.. jom la join sekali.. ;)

::Mastura Zakaria:: berkata...

jalan2 kat sini.....enjoy blogging..

udin berkata...

@Mastura Zakaria

welkem2.. :)

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)