~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Ahad, 24 April 2011

Giveaway Ujang9897

Assalamualaikum






haa.. kali ni BL nak join 1st giveaway dari ujang.. BL perasan lama dah giveaway ni.. saja nak join masa saat saat akhir.. sebelum si ujang ni tutup.. baik join sebelum melepas kan.. berminat? klik aja header dekat atas tu.. okay.. hehehe.. ;)

urm.. antara syarat giveaway ni kena letak gambar.. hurm BL pula jenis tak suka bergambar.. kalau letak gambar masa kecik kecik dulu takpa kot noh.. kira jadi la noh.. hehehe..


haa.. ni lah gambar BL masa kecik kecik dulu.. hehehe..


bagi BL blog ujang ni okay la.. entry pun santai aja.. baca entry pun dah tahu si ujang ni kelakar orangnya.. hurm.. tu aja kot.. semoga selamat melangsung perkahwinan yang bakal tiba kelak.. BL doakan ujang dan yana bahgia hingga akhir hayat..

opss.. sebelum tu terlupa.. kena tag juga sekurang kurang dua orang.. hurm.. untuk giveaway ni BL tag Cazari dengan Manja.. siapp.. kalau korang minat nak join klik aja header dekat atas tu.. cepat cepat la join sebelum terlambat.. hehehe..


BL: harap harap sempat la join giveaway nih.. hehehe.. ;)

2 ulasan:

Rozuan Ismail berkata...

x sempat lagi nak join giveaway ujang ni.bila tamat?

udin berkata...

@Rozuan Ismail

tak pasti la bro.. rasa2nya dlm minggu ni kot.. sama ada hari ni atau esok..

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)