~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Jumaat, 24 Disember 2010

hidup ini umpama roda

Assalamualaikum


kemarin result pmr telah diumumkan.. tahniah diucapkan  kepada adik adik kite yg dapat result yg cemerlang.. semoga teruskan usaha untuk spm plak nanti k.. kepada adik adik yg tak berjaya tu takpe jangan bersedih sangat k.. biaselah idup ini umpama roda.. ade mase kita diatas dan begitu juga sebaliknya.. yg penting kita harus sentiasa perbaiki kelemahan diri supaya jadi lebih baik g.. tak semestinya korang gagal dalam akademik bermakna korang tak bleh berjaya dalam idup kan.. 


ramai contoh diluar sana yg dahberjaya walaupon latar belakang akademik diorang tak cemerlang mana pon.. ala kalau korang berjaya nanti bukan orang nak tanya brapa banyak A yg korang dapat masa periksa dulu.. kepada adik adik yg tak berjaya tu jangan frust sangat k.. cuba g mase spm plak nanti.. tak payah la nak wat mogok lapar sampai 4-5 hari.. kang sakit sapa yg susah.. mak bapak korang jugak kan.. ade ker kes mcm ni?? hehe.. :D

Tiada ulasan:

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)