~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Rabu, 22 Disember 2010

KAMEN RIDER di dunia sebenar???

Assalamualaikum


ada tak sapa sapa kat sini yg minat layan cite TOKUSATSU?? ala cite yg seangkatan dengan oltromen, gaban, sentai, dan jugak kamen rider.. mungkin ade yg minat dan juga sebaliknya kan.. kebanyakkan org akan beranggapan yg cite TOKUSATSU nih utk budak budak ja kan.. yeke?? bagi BL itu mengikut pandangan masing masing la kan..

BL jenis tak kisah sangat samada cite tu untuk budak ka atau orang dewasa ka.. janji jalan cite best dan ada msg yg boleh disampaikan.. percayakah kalau BL mengatakan bahawa yg cite macam kamen rider ni ada kaitan di dunia realiti??? kenape x percaye ker??? mesti ada yg tersenyum sinis bukan? obses gila mamat ni sampai nak kaitkan dengan dunia realiti pulak kan.. haha! :D

bagi peminat tegar siri kamen rider ampa korang mesti sudah sedia maklum dengan organisasi seperti SHOCKER & G.O.D. (GOVERNMENT OF DARKNESS) bukan??? percayakah yg organisasi seperti SHOCKER & G.O.D. ni wujud di dunia nyata?? mengapa BL kata sedemikian???

sebenarnya organisasi organisasi yg terdapat dalam siri kamen rider merujuk kepada organisasi FREEMASON & ILLUMINATI yg sedia ada di dunia nih.. jika merujuk kepada organisasi spt SHOCKER, organisasi ini berasal dari tentera NAZI.. lambang organisasi SHOCKER ini juga sama dgn lambang NAZI..
gaya ahli ahli organisasi SHOCKER salute juga sama seperti gaya ahli ahli tentera NAZI..

selain itu setiap organisasi dalam siri kamen rider ni mempunyai tujuan yg sama dengan organisasi FREEMASON & ILLUMINATI.. antara tujuannya adalah seperti menguasai dunia secara senyap senyap, melakukan eksperimen terhadap banyak benda, pengorbanan manusia untuk aktiviti penyembahan dan juga segala aktiviti lain yg sering dilakukan oleh organisasi FREEMASON & ILLUMINATI di seluruh negara..

jika dilihat dalam siri kamen rider zaman showa kebanyakkan organisasi seperti SHOCKER akan brainwash manusia untuk dijadikan android mereka bukan?? hal ini juga berlaku di dunia nyata dimana organisasi FREEMASON & LLUMINATI ini brainwash orang orang YAHUDI menjadi ZIONIS.. mungkin ada yg beranggapan apa yg disampaikan ini hanya kebetulan sahaja bukan??

bagi BL tak kisah samada korang nak percaya atau tak.. ini mengikut pandangan masing masing untuk menilainya.. setiap orang mempunyai pandangan tersendiri untuk menilai sesuatu.. setakat ini sahaja celoteh BL untuk kali nih.. sekian terima kasih kerana sudi membaca entry yg ntahapahapa nih :D













ampa korang mesti pikir mengapa BL letak gambar gambar bendera PALESTIN ini bukan??? percaya tak yg kamen rider pon support PALESTIN?? tak caya jom tengok gambar kat bawah ni :D


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
V

kamen rider w/double




kalau ampa korang perasan warna watak kamen rider w/double nih sama dgn bendera PALESTIN :D








p/s: kepada semua kipas susah mati siri kamen rider sekalian.. jom terjah belog ni "kipas susah mati kamen rider" HENSHIN!!! :D

Tiada ulasan:

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)