~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Ahad, 3 Februari 2013

Apa itu BONEKALIFE?

Assalamualaikum


Wuz up korang! Semoga semua sihat sihat lah ye. Orait kali ni sekadar nak berkongsi entri ringkas dengan korang tentang laman blog member BL masa sekolah dulu. Sebelum tu jom layan sat klip video dekat bawah ni. 











Haa. Amacam? Boleh la kan. Tiga tahun yang lepas punya klip video. Blog diorang ni dikenali sebagai BONEKALIFE. Apa itu BONEKALIFE? Nak tau lebih lanjut tentang diorang ni jom terjah laman blog diorang http://bonekalife.blogspot.com. Kalau korang kaki layan komik memang dialu-alukan sangat terjah laman blog diorang ni. Have fun okay! Sekian. Wassalam.


BL: Diorang ni dari sekolah lagi memang gila dengan komik. ;)

Tiada ulasan:

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)