~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Selasa, 7 September 2010

Salam Aidilfitri

Assalamualaikum


Hurm.. Kejap aja kan Ramadhan dah nak meninggalkn kita.. InshaALLAH kalau panjang umur kita berjumpa lagi bulan Ramadhan di tahun depan pula.. Dengan ini BL ingin mengambil kesempatan untuk memohon maaf dari kawan kawan semua andai ada kesilapan yang dah BL lakukan kepada korang semua sebelum ini.. semoga syawal yang bakal menjelma ini dapat memberi keberkatan kepada kita semua..





SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN......




Ampun dan maaf andainya
TERkasar bahasa
TERsilap bicara
TERmarah yang tak kena
TERtanya tak tentu hala
TERsasul yang tak sengaja
TERpukul kat mana-mana
TERpekik di telinga
TERhantuk di kepala
TERpinjam harta-benda
TERmoody tak semena-mena
TERumpat bila-bila
TERmacam-macam lagi
yang kena mengena
Semoga dimaafkan,
kerana you lah kawan i dunia dan akhirat!


Tiada ulasan:

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)