~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Sabtu, 5 November 2011

Salam Aidiladha Blogger!

Assalamualaikum


Hurmmm.. Puas layan Anugerah Skrin 2011 (ASK 2011) tadi? Best ker? Aku  tengok sikit sikit aja sambil layan youtube tunggu Maharaja Lawak Mega (MLM).. Entah la bagi aku macam bosan aja.. Sekadar boleh cuci mata aja la.. Tambah dosa yang dok ada.. Paham paham jelah kan.. Seksi seksi wooo.. Masing masing pakat nak tayang barang masing masing kan.. Hurmmm.. Entah la.. Aku takmo komen pasal hal ni.. 



Apa apa pun aku nak ucapkan tahniah kepada Sabri Yunus dan krew seangkatan dengannya.. Hurmm.. Dasat gak cite sanggul beracun tu eh? Best ke? Sampai dua tiga anugerah diorang dapat kan.. Entah la aku jarang layan drama tempatan.. Kalau layan pun jenis genre komedi macam pimai pimai tang tu ka.. Haa.. Jenis macam ni memang feveret aku.. Boleh kasi pecah usus perut sikit.. Hehe..

Hurmmm.. Apa apa pun ahad ni kita bakal menyambut Hari Raya Aidiladha.. Semoga kita mendapat berkat dan menghayati peristiwa disebalik kisah pengorbanan Nabi Ibrahim A.S. dan anaknya Nabi Ismail A.S.. Hiburan hiburan juga kan.. Tapi hal hal agama kena ambil tahu gak kan.. Hurmm.. 

Maka aku ambil kesempatan ni mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha kepada rakan blogger dan pembaca blog Budak Logam.. Hati hati la semasa memandu nak pulang ke kampung tu.. Tak payah nak gopoh sangat.. Kang tak pasal jadi korban jalan raya pula.. Relax sudah.. Janji selamat sampai kan.. Hehe.. ;) Ada siapa siapa buat korban tahun ni?


4 ulasan:

Rozuan Ismail berkata...

banyak jugak sabri yuus menang


salam aidiladha

H Y D E berkata...

salam eid adha abang hensem :)

udin berkata...

@rozuan ismail

salam aidiladha bro.. hehe..

udin berkata...

@hyde

selamat hari raya haji encik hyde.. ;)

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)