~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Ahad, 13 November 2011

Manusia Semakin Pelik!

Assalamualaikum


Hish! Aku tak tau la nak cakap apa.. Boleh istigfar aja la.. Semakin rosak manusia hari ni.. Semakin hari semakin pelik.. Dengan maksiat la.. Kes bunuh la.. Seks luar tabie.. Macam macam lagi la.. Korang tengok sendiri la gambar dekat bawah ni.. Hurmmm.. 



Bapa Hamilkan Anak Sendiri


Sumber: Gempak.Org

Ni kalau dekat Malaysia kita panggil haruan makan anak.. Hish tak tau la nak kata apa.. Agak agak kalau anak tu dilahirkan kelak.. Nak panggil apa eh dekat bapa dia? Atau datuk? 


Trend Perkahwinan Bogel


Sumber: Uptomu.Net


Haa.. Ni pula berlaku dekat Shanghai.. Adoiii tanpa segan silu bergambar macam tu.. Rosak.. Rosak.. Ni dah jadi trend bagi pasangan muda di negara itu.. Gila!

8 ulasan:

Rozuan Ismail berkata...

gila betol.dh macam x de jantan lain

udin berkata...

@rozuan ismail

tu la pasal.. haru punya kes.. rosak2..

Hackers berkata...

manusia akhir zaman lebih teruk dari orang zaman jahiliyah dulu

udin berkata...

@hackers

hurmm.. tu la.. kat malaysia ni pun dah mcm2 kes pelik.. bunuh la.. itu la.. ini la.. haish!

ShahzCudin berkata...

huh! mcm2 hal..mmg da maikn pelik da skrg..

Razil Tahir berkata...

gila! ~,~

cik bunga berkata...

tu la jadinya kalai terlalu mepertahankan 'hak asasi manusia'... nauzubillah

BIttersweetflavours berkata...

hak asasi manusia le sangat tu... nak jadi cam binatang tak perlu pakai baju.. jimat kos beli baju pengantin...

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)