~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Jumaat, 11 November 2011

Apakah Rahsia Di Sebalik Tarikh 11 November 2011?

Assalamualaikum


Salam Jumaat kepada pembaca blog Budak Logam.. Entri kali ni masih lagi berkaitan dengan tarikh 11 November 2011 (11.11.11).. Hurmm.. Tahukah korang maksud tersirat disebalik tarikh ni? Yelah boleh dikatakan ramai macam teruja sangat dengan tarikh ni kan.. Kebetulan kepada yang bakal bertunang dan berkahwin pada tarikh ni, atau sambut hari lahir tarikh ni aku ucapkan tahniah ye.. Semoga selamat segala yang dirancangkan..






Okay berbalik kepada topik ni.. Jika dirujuk kepada kalendar Gregorian, tarikh 11.11.11 menunjukkan angka yang unik dimana hanya akan berlaku sekali sahaja setiap 1 ribu tahun (Milenium).. Tapi tahukah bahawa sebenarnya disebalik tarikh ni menyimpan pelbagai rahsia yang akan mengugat akidah seseorang? Kalau korang perasan media elektronik atau televisyen pun secara tak langsung seolah-olah macam mengagung-agungkan tarikh ni kan? Sebenarnya perkara ni telah dirancang oleh puak pemuja Lucifer (Iblis) yakni para masons sekalian..

Dengan menggunakan konsep Matematik mudah, apabila di tambah setiap angka dalam tarikh ni (1 +1 + 1 + 1 + 1 + 1) akan berjumlah 6 bukan? Maka ni sudah cukup jelas membuktikan terdapat unsur Lucifer atau Iblis disebalik tarikh ni..

Mengapa saya mengatakan terdapat unsur Lucifer atau Iblis disebalik tarikh ni?  Jika dilihat angka 1 yang berulang sebanyak 6 kali juga merujuk kepada Al Masih Dajjal (The False Messiah) yang umumnya mengetahui bermata satu dan hubungannya dengan Lucifer yang simbolik dengan angka 666.. Dikatakan pada tarikh ni bermulanya kemunculan Antichrist (Dajjal) yang dijadikan boneka oleh 'the devil' seperti yang diramal dalam kitab Satanic the Holy is Satan.. Sila baca info selanjutnya di sini.. "Rahsia disebalik tarikh 11.11.11".. 




BL: Hurmm.. Dasat kan propaganda diorang? Apa kata pada tarikh 11.11.11 ni jom banyakkan zikir memuji kalimah Allah S.W.T. dan selawat keatas junjungan besar kita Nabi Muhammad S.A.W.. Amacam? Boleh kot.. Sekadar pandangan.. Hehehe.. ;)

Tiada ulasan:

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)