~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Sabtu, 26 November 2011

Maharaja Lawak Mega Minggu 5 | Hiro Tersingkir

Assalamualaikum


Yeah! Maharaja Lawak Mega (MLM) kembali lagi di minggu ke lima.. Pada minggu ini hanya 10 peserta sahaja yang bakal beraksi di gelangang MLM.. Tema pada minggu ini adalah purbakala.. Korang dah tengok? Amacam? Best? Boleh la tahan kan.. Pada minggu ini peserta yang berada di kedudukan undian terendah adalah Adlin, Saehu dan Hiro.. Akhirnya nasib tidak memihak kepada kumpulan Hiro kerana tersingkir pada pentas Maharaja Lawak Mega minggu ke lima ini.. Takpa nak buat macam mana kan.. Hurmmm.. Apa apa pun tak sabar tunggu pentas Maharaja Lawak Mega minggu depan yang bertemakan muzikal komedi pula.. Mesti gempak! Harap harap menjadi la kan.. Jom layan video Maharaja Lawak Mega minggu ke lima.. Layannn.. Hehehe..




Pimai




Adlin




Syok




Osbon




Saehu




Boboi




3G




Hiro




Bawel




BP




Penyingkiran




Sumber: Najwa69

2 ulasan:

NUR AIN AZMAN berkata...

x kire pe pon, i sokonh boboy! diorang BEST :P

Mknace berkata...

:) :) :)
i'm back
terbaeekkk!!!!
jengjalan dari mknace unlimited

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)