~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Khamis, 10 November 2011

Apakah Yang Menarik Dengan Tarikh 11 November 2011?

Assalamualaikum

Fuh! Perasan tak esok tarikh apa? Tak kan tak perasan kot.. Ce cuba pergi jengok kalendar kejap.. Haa.. Dah tengok? Dah perasan kot? Sekali sahaja tahun ni beb.. 11 November 2011 atau dalam angka 11/11/11.. Menarik kan? Ada sapa sapa sambut birthday tarikh ni? Tak pun bakal bertunang atau kahwin pada tarikh ni ka? Wah! Kalau ada tahniah la ye.. Siyes aku jeles dengan korang.. Huhu..


Apa yang menarik sangat dengan tarikh 11 November 2011 ni? Menarik ke? Hanya sekadar tarikh aja kan? Tapi mengapa ramai yang macam teruja sangat dengan tarikh macam ni? Hurm.. Sebenarnya bagi aku tak ada apa yang menarik sangat pun.. Ramai yang jadi ternanti-nanti sangat dengan tarikh macam ni sebab hanya sekali aja kan.. Tak kan timbul dah lepas ni.. Kira kalau buat majlis perkahwinan ka.. Apa ka.. Kira kenangan la.. Angka pun cantik kan.. Untung la korang kan.. Hehehe..

Apa apa pun nasihat aku jangan terlebih sangat sambut tarikh ni ye.. Maksud aku macam buat perkara yang tak sepatutnya la kan.. Ala  korang paham sendiri la ye.. Malas nak sebut dalam ni.. Lagi satu kepada golongan  yang taksub dan percaya dengan tarikh keramat la.. Apa la.. Pergi puja benda itu la.. Ini la.. Haru sungguh! Memang masalah jenis golongan macam ni.. Tak payah la nak percaya benda karut tu semua.. Syirik wei.. Lagi pun ni sekadar tarikh aja.. Tak ada apa yang istimewa sangat.. 

Bagi aku apa yang menarik dengan tarikh 11 November 2011 ni? Sebab jatuh pada hari Jumaat.. Yakni penghulu segala hari.. Tarikh memang sempoi.. Jadi adalah lebih baik jika disambut tarikh macam ni dengan buat amal ibadat yang sepatutnya kan.. Lagi sempoi.. Hehe.. Peringatan untuk diri aku juga sebenarnya.. Kadang kadang tersasar gak aku ni.. Okay la.. Selamat bergembira semua dengan tarikh 11 November 2011 ni.. Sekian.. Wassalam.. Jangan lupa pergi solat Jumaat esok.. Hehehe.. ;)

1 ulasan:

Abhamz berkata...

salam, cantik tarikh tu, mgkn ada yg merasakan tarikh tersebut sungguh bermakna buatnya....

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)