Sabtu, 2 Oktober 2010

kejutkan aku

Assalamualaikum


Apa khabar korang semua.. Fuhhh!!!! Lama betoi tak update blog ni.. Dah bersawang blog budak logam ni.. Laman sesawang la katakan.. Hehehe.. Kali ni BL nak kenalkan kat korang pasal satu band bawah tanah pula.. Band ni BL kenal pon masa BL singgah menyinggah betoi ka ayat aku ni.. lantaklah.. laman myspace BL.. Boleh tahan juga la muzik diorang.. BL tak pasti sama ada band ni masih baru atau sudah lama bertapak.. Yang pasti genre muzik diorang bawa adalah reggae.. 


Pehhhh!!! Mantap!!! Band ni di kenali atau di namakan Redemption.. Mungkin ada antara korang terutama kipas susah mati muzik reggae sudah kena dan sudah tahu pasal band ni.. Senang cite kepada sapa sapa yang ada myspace sila sila lah add band nih.. Kalau korang minat la.. Hehe ;p Sila klik di sini Redemption Apa apa pon BL sudah mula tertarik dengan muzik diorang ni.. Apa lagi jom pakat pulun layan video klip ni.. Hehehe




REDEMPTION - KEJUTKAN AKU


kejutkan aku
sedarkan aku
dari mimpi2 ku
dari alam khayal ku

kejutkan aku
sedarkan aku
dari mimpi2 ku
dari alam khayal ku

aku masih mencari
erti hidup ini
di perjalanan yg berliku
kanan atau kiri?

aku masih buntu
fikirkan masa depanku
namun hidup harus ku tempuh
walau sukar bagiku

kejutkan aku
sedarkan aku
dari mimpi2 ku
dari alam khayal ku

kejutkan aku
sedarkan aku
dari mimpi2 ku
dari alam khayal ku

mencari, mencari, mencari
dan terus mencari..
hadirlah oh sinar
terangilah hidupku

mencari, mencari, mencari
dan terus mencari..
hadirlah sinar
dalam hidupku

kejutkan aku
sedarkan aku
dari mimpi2 ku
dari alam khayal ku

kejutkan aku
sedarkan aku
dari mimpi2 ku
dari alam khayal ku

aku masih mencari
erti hidup ini
diperjalanan yg berliku
kanan atau kiri?

aku masih buntu
fikirkan masa depanku
namun hidup harusku tempuh
walau sukar bagiku

kejutkan aku
sedarkan aku
dari mimpi2 ku
dari alam khayal ku

kejutkan aku
sedarkan aku
dari mimpi2 ku
dari alam khayal ku

kejutkan aku
sedarkan aku
dari mimpi2 ku ooo... ooo...
dari alam khayal ku

kejutkan aku
kejutkan lah aku
dari alam khayal ku


BL: Lagu ni memang kena dengan diri BL yang masih mencari hala tuju hidup.. Loved, Peace & Harmonyz

Tiada ulasan:

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)