~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Khamis, 14 Oktober 2010

sekali kena tunda la plakkkk

Assalamualaikum


CIS!!! Hampeh betul la!!! Baru kejap aja tadi BL dapat mesej dari GAM BL yang kursus AOB yang sepatutnya BL hadiri pada 18 ni di tunda ke tarikh yang akan diberitahu kelak.. Sebab utama masalah teknikal apa tah!!!!!!!!! Adoiiiiiii!!!!! Baru aja BL tengah berangan nak jalan jalan kat keyell tu.. Yelah BL ni bukan jenis suka melancong sangat.. Alang alang dapat peluang boleh pergi kursus dekat sana boleh la juga ambil kesempatan makan angin juga.. Tapi nak buat macam mana????? Sudah kena tunda?????? Jadi plan BL pon kena tunda jugak la.. 


Hurm.. Tapi bila fikir balik ada baik juga kursus ni kena tunda.. Dari sudut -ve memang BL ni bukan jenis yang suka sangat hendak pergi kursus.. 2 minggu lebih pula tu.. Jadi suri umah lagi la BL ni.. Huhuhu.. :( Dari sudut +ve plak boleh la BL sambung tolong bapa BL bersihkan kawasan persekitaran umah.. Yelah dah BL belum dapat keja lagi.. Masa ni lah nak tolong apa yang patut kan.. Haha.. Okay la sampai sini aja kot bebelan BL.. Nak sambung layan movie apa yang patut.. Jumpa lagi nanti.. Hehehe.. Sekian.. Wassalam :D

Tiada ulasan:

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)