~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Khamis, 15 Disember 2011

24 Jam Dosa Di Facebook?

Assalamualakum


Huh!? Biar betul ni? Apakah yang dimaksudkan dengan 24 jam dosa di Facebook ni? Padahal sekadar berborak dengan ahli keluarga dan rakan rakan sahaja kan? Bagaimana pula boleh mendatangkan dosa? Nak tahu? Jom layan video di bawah ni..







Dah tengok? Apakah tindakan kita selepas menonton video ni.. Sekadar menonton je tanpa apa apa tindakan? Hurmmm.. Apa apa pun terpulang la.. Sekadar menyampaikan je..


P/S: Aku pun bukan la baik sangat.. Sekadar memperingati aja antara satu sama lain.. Sharing is caring right? Hehehe..

2 ulasan:

محمد رازيق berkata...

bahana fb.. huhu.. tp ada jugak gunanya. salam enal. blog menarik.. free2 jmput singgah blog sy. jmput bc CAHAYA MATA

udin berkata...

terima kasih singgah sini..

tak salah nak gunakan FB kerana dgn Fb juga dpt menyebarkan ilmu atau berdakwah.. tapi yg mendatangkan dosa spt yg ternyata dlm video tersebut serta menjadikan fb sbg tempat utk menyebarkan fitnah.. sekadar pandangan saya je ttg hal ni.. hehe..

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)