~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Isnin, 19 Disember 2011

Tip Hilangkan Stress?

Assalamualaikum


Korang stress? Selalunya masalah seperti ni akan berlaku bila seseorang menghadapi sesuatu kesulitan.. Macam macam la kan.. Dibebani masalah ditempat kerja.. Bagi yang masih belajar tu dengan esimen yang bersepah sepah.. lagi lagi bila menjelang minggu exam kan.. Bagi yang tengah hangat bercinta tu perselisihan faham dengan pasangan kekasih la.. Tension kan? Hurmmm.. Selalunya bila dilanda masalah stress ni apa yang korang selalu buat? Tidur? Layan TV? Makan? Lepak?



Haa.. Ni aku nak kongsi satu tip.. Mungkin dapat kurangkan la masalah stress korang tu.. Kalau tak menjadi jangan salah kan aku pula ye.. Senang aja.. Tak payah bayar duit.. Korang cuma perlu lukis je.. Tak percaya? Cecuba klik link ni.. "http://www.drawastickman.com".. Ikut je segala arahan dia suruh buat tu.. Mana tau kot kot boleh redakan sikit masalah stress korang tu.. Selamat mencuba.. Hehehe.. ;)




BL: Amacam? Kiut tak orang lidi aku.. Hehehe.. ;)

6 ulasan:

KentangGoreng berkata...

org lidi nye kecik sgt, huhu

udin berkata...

@KentangGoreng

haha.. tu la. terlukis kecik sgt la plak.. ;)

Noraim berkata...

menconteng pun blh lepas stress. hihi.

udin berkata...

@Noraim

hihi.. yg paling penting berserah kepadaNya.. hanya kepadaNya saja tempat utk kite bergantung harapan kan.. :)

Cik Pulau berkata...

nak conteng kat dinding je aci tak??
mau kena lempang dek mak nanti.hahaha

udin berkata...

@cik pulau

hahaha.. ce cuba.. ce cuba.. ;)

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)