~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Jumaat, 9 Disember 2011

Bila Manusia Jahil Berbicara

Assalamualaikum


Alahai.. Sebelum ni pasal isu golongan artis bagi pandangan mereka tentang hukum Hudud.. Kini timbul pula isu penyebaran video di Youtube yang seolah-olah macam mempersendakan hukum Hudud.. Tak kan politik punya hal.. Sanggup mempersendakan hukuk agama? Apa motif la melakonkan babak ni semua? Macam main main pula.. Korang tengok sendiri la video ni.. Hampeh!






P/S: Haish! Aku kecewa sangat sangat.. Hukum agama dipersendakan sedemikian rupa.. Hukum hudud ni bukan manusia cipta! Ni hukum Allah S.W.T.. 

*Entri ni tiada kaitan langsung tentang isu politik.. Sekadar perasaan kecewa melihat kejahilan manusia dalam berbicara..

4 ulasan:

Sunah Sakura berkata...

nak tengokkk..tapi kena tunggu hari isnin la nampaknye..huhuhu..tengok kat lab

udin berkata...

@sunah

huhu.. takpa nanti bagi pandangan kak sunah pasal video ni..

naim berkata...

Semoga Allah melimpah roh hidayah kepada 'pelakon2 jahil dalam video ini'

ini propanganda nak jatuhkan parti Pas.

huhu

udin berkata...

@naim

saya tak berminat nak kaitkan dgn mana2 parti politik.. bagi saya video tersebut seolah-olah mempermainkan hukum hudud..

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)