~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Sabtu, 23 Julai 2011

MALAYSIA Masih Ada Peluang Untuk Kelayakan Piala Dunia 2014?

Assalamualaikum


Arghhhhh! Tekanan aku tengok bola tadi.. Rasa macam nak hampuk aja TV kat umah tu.. Grrrrr.. Aku tak tau la nak cakap apa.. Mungkin faktor padang kot.. Entah la.. Boleh terima ka alasan tu? Apa pandangan korang pasal match Malaysia lawan Singapura tadi?




Masa mula game dah gempak.. Jaringan Safee Sali dalam tempoh 24 saat.. Yaka 24 saat sebab aku perasan jaringan tu masa 16 saat kot.. Entah la.. Mungkin mata aku silap kot.. Tak pakai spek tadi sebab baru lepas bersenam.. Huhuhu..

Tapi lepas tu corak permainan pemain Malaysia dah lain macam.. Korang sendiri pon tau macam mana tadi kan.. Hurmm.. 4-1 tu beb masa separuh masa pertama.. Grrrr.. Masuk separuh masa kedua ketua pasukan Shafiq Rahim kena kad merah la pula.. Grrrrr.. Lepas tu terus aku tutup tv.. Masuk bilik layan gusti..

Buka aja tv balik tadi.. Tengok Keputusan, Malaysia 3 Singapura 5.. Huhuhu.. Takpa apa apa pun aku tetap bangga dengan pemain Malaysia.. Sekurang kurangnya yang bermain semua anak jati Malaysia kan? Hurmm.. Apa apa pun aku harap pada 28 haribulan Julai ni pemain kita dapat bermain dengan lebih baik lagi.. Teringin aku nak tengok Malaysia masuk kelayakan piala dunia 2014 nanti.. Huhuhu.. Okay aku nak sambung layan gusti balik.. Grrrrrr..

3 ulasan:

Acik berkata...

lepas bola, gusti plak! hahahaaaaa ... blasah lar! asal bahagia!

bunga berkata...

entah..tapi agak sedih bila gol yang digolkan oleh singpore agak mudah...

Eazy Izzuddin berkata...

hmm Malaysia...
why..
xD

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)