~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Khamis, 28 Julai 2011

Kisah Berus Gigi Papa

Assalamualaikum




*** Awas entri ni sesuai dibaca oleh golongan umur 21 tahun ke atas sahaja..

Watak

Papa: Tak kisah sapa2 pon..
Mama: Sama juga tak kisah sapa2 pon..
Mimi: Adik Mia Sara (Wajib) <~~~ Comei betoi budak kecik ni..
Kak Nini: Tak kisah juga sapa2 pon.. yang pasti bukan warganegara Malaysia..



Mama: Mimi.. Mimi.. Dah lewat malam dah ni.. Jom masuk tidur sayang..

Mimi: Okay mama.. Mimi datang..

Berlari lari anak mimi pergi ke arah mamanya itu..

Mama: Amboi rancak main anak mama ni.. Jom masuk tidur esok main lagi..

Mimi: Hihi.. Esok kita main sama sama ye mama..

Mama: Baiklah sayang pergi gosok gigi dulu sebelum tido..

Mimi: Mama.. Mama.. Mimi ada satu persoalan la nak tanya? Mama sila jawab ye..

Mama: Hurmm.. Anak mama ni.. Persoalan apa pulak ni?

Mimi: Mimi hairan la mama.. Benda apa eh dekat celah kangkang Papa tu..

Mama kehairan kenapa Mimi tanya soalan sedemikian rupa..

Mama: Kenapa Mimi tanya soalan tu?

Mimi: Papa letak berus gigi dia dekat situ ka Mama?

Mama semakin hairan.. Tapi sebab malas nak layan karenah Mimi.. Dengan selamba Mama menjawab..

Mama: Urmm.. A'ah Papa selalu letak berus gigi dia dekat situ.. Okay cepat masuk tido ye sayang..

Mimi: Oooo.. Patut la.. Bukan apa hari tu masa Mama tak ada dekat umah.. Mimi ternampak Kak Nini (Pembantu Rumah) tengah guna berus gigi Papa tu.. Sampai berbuih mulut Kak Nini Mama..


Teeeeeeeeeetttttttttttt.. Siaran tergendala.. Berhenti sampai disini.. Cepat masuk tido.. Jangan lupa berus gigi jugak..


BL: Moral disini sila awasi tingkah laku pasangan masing masing.. Hehehe..

2 ulasan:

Wyna Nubies berkata...

AS SALAM,

Aiyokk!wyna pun rasa cam nak masuk tido skunk juga..SELAMAT MALAM..huk huk huk... @_@

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

wakakakaka.. mesti teruk papa kena berus dgn mama lepas dgr cerita di mimi tu.

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)