~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Ahad, 31 Julai 2011

Selamat Hari Lahir Blogger!!!

Assalamualaikum


Haa.. Hari ni dah masuk 31 Julai 2011.. Ada sapa sapa sambut birthday pada tarikh ni.. Hehehe.. Kalau ada aku nak ucapkan selamat hari lahir lah ye.. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. InsyaAllah.. Especially kepada para blogger blogger.. Okay aku direct to the point terus la yer.. Entri ni aku buat khas kepada dua blogger ni..




Sunah Suka Sakura Dot Com


Haa.. Sapa tak kenal dengan empunya blog ni bukan? Ala.. Korang mesti kenal punya.. Dengan ni aku ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir yang ke-24 yer.. Eh? Dah 24 ker? Betul ker dah 24? Nak tahu kena tanya empunya blog la kan.. Hehehe..


~Life Must Go On~


Blogger ni pun ramai yang kenal bukan.. Ala yang suka berenang renang kat pulau tu.. Ala Cik pulau.. Tak kan korang tak kenal.. Mesti korang kenal punya la.. Hehehe.. Rasanya blogger ni dah masuk 23 tahun kot.. Kalau tak silap la kan.. Dengan ni aku ingin mengucapkan Selamat Hari Lahir juga yer.. :D

4 ulasan:

cik pulau berkata...

waahhh.. berenang2 di pulau..haha..

betol dah tu 23..
thanks tau..^^,

mana adiah?? lalala~

Sunah Sakura berkata...

hehehe...thanks udin!!!

bunga berkata...

wahh..cayalah..

* TIYA * berkata...

udin,udin...follow blog x gtaw pun ek...thanx taw!

untuk kembar2,hepi bday taw!
mmuahcks :*

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)