~> KONSERT TERHANGAT DI PASARAN <~

Jumaat, 22 Julai 2011

Ikan Apa Paling Ganas Di Dunia?

Assalamualaikum




Salam semua.. Haa.. Agak agak korang la kan.. Dalam dunia ni ikan apa paling ganas? Ce teka.. Ce teka.. Ala teka la.. Ikan Jerung? Bukan? Habis tu ikan apa? Piranha? Betoi ka? Haa.. Dah dapat jawapan? Nak tau ka? 



Sebelum tu layan dulu dialog ni.. Kalau dah dapat jawapan tu senyap senyap sudah.. Hehehe..


Mat: Aih lama betoi tak lepak mancing macam ni kan bro!

Ali: Betoi.. Betoi.. Selalu masing masing dok buzy memanjang dengan keja aja hari hari.. Sekali sekala lepak lepak macam ni memang best.. Tenang aja rasa.. Fuhh..

Mat: Haa.. Sambil tunggu habuan kita.. Aku nak test ang satu teka teki.. Amacam? Ada bran?

Ali: Teka teki apa lak ang ni? Haru aih orang mai nak relax otak.. Ang nak bagi serabut otak la pulak.. Haa.. Apa dia?

Mat: Relax la wei.. Ala aku tak susah mana pon.. Senang aja.. Kalau ang boleh jawab aku belanja oblong ayam.. Amacam? Okay?

Ali: Yelah.. Yelah.. Haa.. Apa dia?

Mat: Okay.. Aku tau ang mesti cukup teror bab bab ikan ni.. Dalam banyak banyak ikan.. Ikan apa paling ganas? Haha..

Ali: Cait.. Teka teki tahap budak tadika.. Kompem la ikan Jerung ka.. Ops sat.. Ikan Piranha kot.. Hahaha..

Mat: Ang betui yakin ka dengan jawapan ang ni??? Ce cuba teka lagi.. Takpa masa masih panjang.. Ce pikiaq tengok.. Hahaha..

Ali: Haish! Tak betoi ka? Hurmm.. Habis tu ikan apa? Ala malas ar aku nak main teka teki ni.. Grrrrr..

Mat: Ceh! Dah surrender ka.. Apa pon tak bolehhh! Ikan apa lagi.. Ikan sardin la.. Siap kena kurung dalam tin lagi.. Haa.. Kira ganas la tu.. Kan.. Kan.. Hahaha..

Ali: Huh! Aku dah agak dah.. Ang ni bukan boleh caya.. Mesti nak pekena aku punya.. Grrrrr..





BL: Adoii.. Mengidam pulak nak makan ikan sardin.. Esok kena cari nih.. Huhu~

3 ulasan:

keroro gouro berkata...

haha mula2 xtw jawapan dia..
last2 baru pasan, mcm penah dgr ja teka teki nie..
ehehehe :)

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

ikan kekek mak iloi2.. iloi... ganas ker?? tak tau la ikan apa plg ganas, yg tau ikan paling bahaya ikan masin jer sbb kalau mkn byk blh kena darah tggi.

ct N honey berkata...

cantik betul gigi ikan tu,saya suka tgk rancangan ni..

~> JURI AWAM <~

Get this widget

~> GENRE <~

Berita (95) Artikel (87) Perasaan (87) Santai (46) Renungan (40) Segmen (38) Informasi (35) Lawak (32) Aku (25) Isu (17) Muzik (14) Blog (13) Hukum (13) Pendapat (13) Kisah (12) Maharaja Lawak (12) Maharaja Lawak Mega (12) Ramadhan (10) Tokusatsu (10) Bloglist (9) Lirik (9) Tip (9) Puasa (7) Sukan (6) Band (5) Filem (5) Laman Sesawang (5) Misteri (5) Raya (5) Tahun Baru (5) Aidilfitri (4) Anime (4) Facebook (4) Kerjaya (4) Review (4) Tokoh (4) Yahudi (4) Gusti (3) Hari Lahir (3) Iklan (3) Petua (3) Seram (3) Teka Teki (3) Doa (2) GA (2) Kempen (2) Kesihatan (2) Motivasi (2) Penyakit (2) Seni Bela Diri (2) Tag (2) Tarikh (2) Aidiladha (1) Contest (1) Drama (1) Illuminati (1) Maal Hijrah (1) Manga (1) Merdeka (1) Mukadimah (1) Nuzul Al-Quran (1) Perkenalan (1) Raja Lawak (1) Resepi (1)